Ga naar inhoud


[Televisie] Peter Rrrrrr de Vries stopt ermee


Psychosammie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik vind het ook jammer dat hij er me stopt. Hij heeft flink wat zaken die in de vergetelheid waren gekomen nieuw leven ingeblazen. En ook dank zij hem zit Joran van der Sloot nu voor lange tijd achter de tralies en niet met het luxe Nederlandse leventje met T.V. en internet e.d. maar op water en brood en samen in de cel met al even slechte soortgenoten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap die irritaties niet echt, als schotelkijker heb je zat tv kanalen, als Peter R. de Vries je niet aanstaat, dan schakel je toch gewoon naar een andere zender??

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Snap die irritaties niet echt, als schotelkijker heb je zat tv kanalen, als Peter R. de Vries je niet aanstaat, dan schakel je toch gewoon naar een andere zender??


Er zijn misschien mensen die iets met hem te maken hebben gehad. smile die kunnen zijn bloed wel drinken.

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
En dat is goed nieuws!


U bent geen fan?

Nou, ik wel! Maar dan moet je wel even door die vervelende SBS stemmingmakerij heen, en ik weet ook wel dat enige ijdelheid hem niet vreemd is. Maar als je daar doorheen kunt kijken en je kijkt puur naar de feiten heeft hij nogal wat geboefte opgeborgen die anders nog vrij rond zouden lopen.

En ook nogal wat overheden terecht aan de schandpaal genageld.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Nou ja die boef is in Peru veroordeeld tot 30 jaar, kan ie daar met water gooien, daar weten ze wel raad met dit soort 'mannetjes' :D Daar zijn we(hopelijk) mooi 30 jaar vanaf wink

Volgens mij is aankomende week pas de openingszitting van zijn proces. Dat de aanklager "gaat" voor een straf van 30 jaar is een heel ander geval.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...