Ga naar inhoud


Cables.xml i.c.m. Open PLI


Sjoerd007

Aanbevolen berichten

Ik heb een cable scan uitgevoerd met mijn dm800se open pli image, maar hij vindt maar 257 services.

 

Vervolgens heb ik een complete cables.xml van ziggo erin gezet van mijn regio en opnieuw een scan

gedaan. Toch vindt hij niet meer services.

 

Hoe werkt die cables.xml file uberhaupt en welke instellingen moet je hiervoor veranderen in de dreambox,

zodat hij alle frequenties uit de cables.xml scant.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk ook dat je niet genoeg signaal hebt, 87% op de kanalen die hij vind. De kanalen die hij niet vind hebben waarschijnlijk minder signaal.
Sluit hem eens rechtstreeks aan op het punt waar de kabel naar binnen komt. Je zal zien dat het dan wel lukt.

DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85

Control4 Home Automation

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een kant en klare zenderlijst die ik ingeladen met alle 319 services van Ziggo. Alle zenders werken dan gewoon. De zenders

die ik niet kon vinden via automatisch zoeken hebben allen een signaal rond 75%.via de znederlijst die ik geladen.

 

Hier moet tog een verklaring voor zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een cable scan uitgevoerd met mijn dm800se open pli image, maar hij vindt maar 257 services.

 

Vervolgens heb ik een complete cables.xml van ziggo erin gezet van mijn regio en opnieuw een scan

gedaan. Toch vindt hij niet meer services.

 

Hoe werkt die cables.xml file uberhaupt en welke instellingen moet je hiervoor veranderen in de dreambox,

zodat hij alle frequenties uit de cables.xml scant.

Soortgelijk probleem ook al eens gehad.

Bleek toen, dat ik de kabel vanaf de dreambox (8000) naar het modem heb moeten vervangen door een degelijke kabel.

toen kreeg ik dus wel alle zenders goed binnen.

 

note; hier is al eens een topic over geweest in http://www.sat4all.com/forums/topic/275398-smartcard-ziggo-geen-nederland-123-hd-zenders-ziggo-in-limburg/page__view__findpost__p__1751465

(is wel een héééle tijd geleden)

aangepast door arie kanarie

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de kabel ligt het niet,

Jammer, het zou een makkie zijn als alle problemen door 1 en hetzelfde veroorzaakt zouden worden.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...