Ga naar inhoud


ZTE San Fransisco update ?


Aanbevolen berichten

Heb enkele weken geleden een Android gsm ZTE San Fransisco aangeschaft (gen 1) met daarop android 2.1 update 1.

Volgens diverse berichten op internet zou al geruime tijd een update naar android 2.2 beloofd zijn door de fabrikant.

Na contact hiermee te hebben opgenomen blijkt er geen update te zijn en verwijzen ze me naar de provider.

Ook lees ik berichten dat er in Nederland een bepaalde provider wél een (nederlandstalige) update heeft, zodat deze gsm sneller is,

flash kan spelen en dat de batterij langer meegaat. Wat is hiervan waar en zoja wie wil me verder helpen.

 

sat_viewer

Link naar reactie
Delen op andere sites


@merkedesch

 

bedankt voor de reply's modac links was ik al eens tegen gekomen, is toch wat voor een update te doen en dan is wss nederlandse taal verloren nadien.

zal nog ff draaien op 2.1 (eerlijk gezegd een beetje schrik om eraan te beginnen :crazy: moest het mislukken :) )

Maar ja alle begin én nieuw (vreemd) is moeilijk maar went ook met de tijd.

 

sat_viewer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

@merkedesch

 

bedankt voor de reply's modac links was ik al eens tegen gekomen, is toch wat voor een update te doen en dan is wss nederlandse taal verloren nadien.

zal nog ff draaien op 2.1 (eerlijk gezegd een beetje schrik om eraan te beginnen :crazy: moest het mislukken :) )

Maar ja alle begin én nieuw (vreemd) is moeilijk maar went ook met de tijd.

 

sat_viewer

 

Ik zelf heb een Motorola Defy ook hier kwam de software update niet voor ik bleef maar met vervelende bugs zitten in 2.1

 

uiteindelijk toch maar even de stoute schoenen aangedaan en zelf een andere rom erin gezet...nu heeft mijn Defy Android 2.2.2 en zijn de bugs weg.

 

Ik ben tot nu toe nog geen enkele android versie tegen gekomen waar de Nederlandse taal niet in zit..zelfs voor een vriend heb ik een telefoon via China besteld en niet eens gelet of nederlands beschikbaar was?Uiteindelijk bleek dat je dat gewoon kon selecteren in het menu.

 

Je zou ook een backup van je originele rom kunnen maken(ik was dit vergeten)kun je hem altijd terug plaatsen.

 

 

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

voila patat ! ik heb de koe bij de horens gevat, maar ze was véél sterker dan ik :mad:

Heb uroot2 (universal android v1.6.1) gedownload en krijg de boel simpel in root, hiphoi

Dan ik heb geprobeerd een volledige backup te maken via titanium backup maar die kan geen root privileges krijgen, dus mislukt.

Daarna heb ik rom manager premium gedownload en betaald, na installatie krijg ik de melding om de "free" versie te installeren.

Als ik via de pc bij market deze free versie aanduid krijg ik melding dat deze niet compatibel is met mijn toestel :(, terwijl de premium versie dit wél goedkeurde.

Bij market op de gsm staat de free versie niet in de lijst (heb al een mailtje gestuurd naar de "uitvinder").

Is er nog een alternatief om de volledige rom te backuppen in geval van mislukking/crash/etc ?

 

sat_viewer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

voila patat ! ik heb de koe bij de horens gevat, maar ze was véél sterker dan ik :mad:

Heb uroot2 (universal android v1.6.1) gedownload en krijg de boel simpel in root, hiphoi

Dan ik heb geprobeerd een volledige backup te maken via titanium backup maar die kan geen root privileges krijgen, dus mislukt.

Daarna heb ik rom manager premium gedownload en betaald, na installatie krijg ik de melding om de "free" versie te installeren.

Als ik via de pc bij market deze free versie aanduid krijg ik melding dat deze niet compatibel is met mijn toestel :(, terwijl de premium versie dit wél goedkeurde.

Bij market op de gsm staat de free versie niet in de lijst (heb al een mailtje gestuurd naar de "uitvinder").

Is er nog een alternatief om de volledige rom te backuppen in geval van mislukking/crash/etc ?

 

sat_viewer

 

Staat die hier niet tussen?

http://clockworkmod.com/rommanager

 

Heb je dit ook al gecheckt??Zie hieronder

 

If your phone is running Android 2.1, then it is probably a 'gen1' device, search for "Mr Pigfish" on Android market if you're unsure. Gen1 blades will need an older version of clockworkmod, 3.0.1.4 -

 

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...