Jump to content

Recommended Posts

Posted

zijn er mensen die een Huawei P40 serie smarphone hebben.

is het echt een rompslomp om diverse apps binnen te halen wat je normaal gewend bent met google store.

 

zou graag eens jullie bevindingen willen horen.

2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro 

Posted
Quote

Wel moet het toestel het stellen zonder apps en diensten van Google, wat voor veel mensen een groot nadeel zal zijn.

dat staat op androidplanet.nl

android zonder google support dus

komt op andere chinese merken ook voor

Let The Music Do The Talking

Laid Back

 

Posted
1 uur geleden, Tonskidutch zei:

dat staat op androidplanet.nl

android zonder google support dus

komt op andere chinese merken ook voor

 

ja dat weet ik , daarom ook mijn vraag

2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro 

Posted

Dan moet je een alternatieve App store gebruiken. Bijvoorbeeld F-Droid

 

Geheel op eigen risico uiteraard.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Posted
29 minuten geleden, Psychosammie zei:

Dan moet je een alternatieve App store gebruiken. Bijvoorbeeld F-Droid

 

Geheel op eigen risico uiteraard.

 

 

Ok geheel duidelijk....dan wachten we met nieuwe smartphones aan te schaffen.

2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro 

Posted

Of je neemt een telefoon die niet uit China komt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Posted
33 minuten geleden, Psychosammie zei:

Of je neemt een telefoon die niet uit China komt.

 

Volgens mij heeft alleen Huawei een ban.

Daarnaast, welke telefoon komt niet uit China...

 

Ik heb de Xiaomi, veel Chine(sz)er kan het niet...😁 toch?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Posted
16 uren geleden, Con zei:

Daarnaast, welke telefoon komt niet uit China...

 

Samsung

 

https://tweakers.net/nieuws/158074/samsung-stopt-met-productie-van-mobiele-telefoons-in-china.html

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Posted

Zelfs de iPhone komt/kwam uit China. 7 jaar terug een iPhone 4s uit China gehaald voor €199. Kwam volgens mij uit exact dezelfde fabriek als de originele. Zelfde gewicht, look and deel. Gewoon aan te melden bij Apple en werkte prima...

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

Posted

leesvoer van theverge over Google en Huawei

https://www.theverge.com/2020/2/21/21147919/google-addresses-huawei-services-ban-android-trump-sideload-apps#:~:text=Google on Friday evening published a support article,providing Google’s apps including Gmail%2C Maps%2C YouTube%2C

 

er zijn inderdaad Europese modellen bij andere fabrikanten die wel aan de Google veiligheid voorwaarden voldoen

zoals inderdaad de Xiaomi die je dan ook op een europese webshop kan bestellen

de chinese webshops vertellen je niet of ze voor europa geschikt zijn en Google conform

Let The Music Do The Talking

Laid Back

 

Posted

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Posted
38 minutes ago, Con said:

 

:D

Tja de Samsung gebruikers lachen straks een stuk minder als hun top telefoon ineens 400 euro meer kost vanwege hogere produktie kosten.

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...