Ga naar inhoud


Hoe kom ik achter wat voor troep ik op mijn telefoon heb


Miauw

Aanbevolen berichten

 

Ik heb een Samsung Galaxy S4, niet de nieuwste meer, maar het lijkt er op dat er troep op mijn mobiele telefoon staat, hoe kan ik dat natreken en verwijderen?

 

Is er een online security scanner die ik door mijn telefoon kan laten gaan om de nodige troep te verwijderen zonder te installeren?

 

krijg regelmatig Google reclame in beeld die er niet thuis hoort, zeer irritant.

 

Ik hoop dat de screenshots wat duidelijkheid geven.

 

Ik kan wat trager reageren, alvast dank voor de moeite. 

 

 

Screenshot_2020-08-09-22-59-29.png

Screenshot_2020-08-09-22-59-36.png

Screenshot_2020-08-09-22-59-41.png

Screenshot_2020-08-09-22-59-46.png

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry, ik moest de dikke letters wegwerken, alleen het bovenste stuk wat nu leeg is lukt niet, dan schiet het weer terug.

 

Ik ben op zoek naar een oplossing voor de Google.nl reclame en mogelijk meer, want dat lijkt mij niet van de website te komen, het valt er wel regelmatig overheen. 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op sat4all staan google ads dus normaal dat je reclame krijgt op sat4all, deze laat ik zelf ook op mijn scherm komen om sat4all te steunen. Voor de ads op andere websites zul je een adblock moeten installeren en aangezien Google playstore geen echte adblocks meer toelaat zul je F-Droid store op je telefoon moeten installeren zodat je vanaf daar een echte adblock kunt installeren genaamd Blokada. Je hebt dus feitelijk geen last van troep op je telefoon zelf maar van reclame banners via de apps en online.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sat4all "leeft" van die reclame banners.

Het zijn de enige inkomsten die de kosten van het forum moeten dekken.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

Sat4all "leeft" van die reclame banners.

Het zijn de enige inkomsten die de kosten van het forum moeten dekken.

 

 

Op de mobiele telefoon surf ik met DuckDuckGo browser. Geen reclame te zien, maar niet speciaal uitgezet. Op de computer gebruik ik firefox, met privacybasger heïnstalleerd. Hiermee ook geen banners.

De Google adds die ilseonline laat zien, ben ik hier nooit tegen gekomen, ook met chrome niet.

 

Zal proberen met privacy badger uitgeschakeld...

 

Nu ook geen banners o.i.d. ... In firefox.

 

Er zijn natuurlijk nog andere privacy instellingen in Firefox, maar het gaat me nu te ver om die aan te passen.

 

Update: Firefox afgesloten en opnieuw opgestart. Alle banners aanwezig: bovenaan, onderop, aan de zijkant jurkjes. Toen ingelogd/aangemeld, alle banners, jurkjes etc. weg?!

aangepast door abmg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, alleen jammer dat ze (voor satelliet/kabel etc) allemaal nutteloze reclames tonen. Waarschijnlijk levert die Google Ads het meeste op. Dol op koekjes, want alles waar je naar 'kijkt' wordt bewaard. Kijk ik naar een voeding, dan is bij de volgende sessie alle reclame over voedingen.... Inderdaad super irritant, maar voor Sat4all klaarblijkelijk de meest lucratieve... En dan heb je pech als je een Aaipet gebruikt. Sommige reclames bevatten html code die Safari niet vreet en dus blokkeert.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niets tegen de reclame, vaak gaat het over de tekst van diverse websites heen, soms blijft er nog wat hangen waardoor ik een deel niet kan lezen. 

 

Misschien niet helemaal de juiste plaatjes gebruikt, want die niet helemaal weg wilt en dan er nog uitziet als een taplbblad, daarmee lig ik regelmatig in de clinch. 

 

Ik druk zo nu en dan op een reclame, ook op Sat4all.com, toch zie ik er vaak even een error tussendoor komen. 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...