Ga naar inhoud


De ME is er!!!!!


verwijderd

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Daar kan ik geen zinnig woord over zeggen. De receiver zou vandaag naar de dealer gezonden zijn, maar ik heb dus geen idee wanneer die daadwerkelijk afgeleverd wordt. Daarna moet de receiver nog naar ons en dan moet de box uitvoerig getest worden.

 

Je bent dus zo minimaal een week verder.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Webcare:

 

Jullie komen hier in kader van reclame / pr bijzonder gedienstig over op slijmerige af. Echter een distri die zo laconiek met zijn dealers omgaat vind ik geen knip voor de neus waard!

 

Ik wacht met vertrouwen de review van Michel af!

 

Met alle respect parasol Ik denk dat je vanaf de eerste posting in dit topic moet beginnen beter te lezen dan weet je dat het verhaal iets anders is dan zoals jij het wilt begrijpen.

aangepast door creative
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met alle respect parasol Ik denk dat je vanaf de eerste posting in dit topic moet beginnen beter te lezen dan weet je dat het verhaal iets anders is dan zoals jij het wilt begrijpen.

 

Lekker suggestief; 'wil begrijpen'.

Geen idee wel deel van de post van Parasol je bedoelt, maar mocht het de slijmerige houding zijn, dan kan ik niet anders dan hiermee eens zijn.

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is die receiver met de slakkenexpress verstuurd of heb je hem al binnen?

 

De nieuwe omgeruilde ontvanger is vanuit de importeur naar de ex-Azbox dealer verstuurd en via de ex-Azbox dealer ongeopend doorgestuurd aan Michel en die is daar vrijdag aangekomen.

In dit geval is alles dus goed verlopen en heeft de omruiling een minimum aan doorlooptijd veroorzaakt.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Hij staat sinds vrijdag avond ter review bij iemand anders. Ik krijg hem vanavond terug en dan wordt ergens eind komende week de review gepubliceerd.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

NeutrinoHD/Aztrino 1.2 getest, maar ben vooralsnog niet bijzonder positief. Zeer spartaans, eigenlijk geen vernieuwende functionaliteit, geen mogelijkheid voor het afspelen van media en als het al speelt, zeer magere tot geen bediening mogelijk.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik kan geen enkele reden bedenken om terug te gaan naar een oudere image, of jij zou mij die hele goede redenen moeten geven natuurlijk ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nah die is nog geen week oud, en RSI is 99.9% gebaseerd op RTi!

aangepast door dagg

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Zoals ik al schreef heb ik nu de laatste RSI (0.3) , die inderdaadf 99,9% gebaseerd is op RTI 1,5 er in zitten. Waarom zou ik dan RTI er in zetten?

 

Zijn dan alle in het andere topic vermelde problemen plotseling opgelost?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...