Ga naar inhoud


videokaart voor prof 7301


christoffel

Aanbevolen berichten


Hallo,

heb schotel beter afgesteld.en met gewone satreceiver (edision vip) aangesloten. dan perfekt beeld op ard hd. maar met pckaart geen blokvorming meer maar

wel traag schokkende beelden.

Op instrukties van profkaart is vermeld:" system requirement": grafische kaart nvidia Purevideo HD"

Heb nieuwe lnb gezet nieuwe kabel en versterker heb nu 100% ontvangst.mar zelfe resultaat. Zou het dan toch aan de videokaart liggen?

Christoffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hardware versnelling en GeForce 4? 10 jaar oude AGP kaart. Welke cpu zit er in de pc, Pentium 3 of 4? Ik zou zeggen vrij kansloos, begin er maar niet aan.

 

ik bedoelde dit... zie bijlage, niet dat de kaart zelf die zou moeten hebben...

maar dat heeft me al eens geholpen bij dreamstream en vlc op een oude pc.

ciao

So Long

Fischer Z

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

bedankt voor de interesse, het gaat om een pentium 4 cpu 2.66 ghz 8 jaar oud.Na alle uitgeprobeerd te hebben blijkt wel duidelijk dat deze videokaart( nvidia geforce 4 ti4200 met AGP8X) geen HD aankan.

Darom is de vraag eigenlijk welke video kaart raadt men mij aan voor deze computer? Er zijn nog 2 slots vrij.

Christoffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

bedankt voor de interesse, het gaat om een pentium 4 cpu 2.66 ghz 8 jaar oud.Na alle uitgeprobeerd te hebben blijkt wel duidelijk dat deze videokaart( nvidia geforce 4 ti4200 met AGP8X) geen HD aankan.

Darom is de vraag eigenlijk welke video kaart raadt men mij aan voor deze computer? Er zijn nog 2 slots vrij.

Christoffel

 

Die andere slots zullen pci sloten zijn. Die hebben een enorm lage bandbreedte en lijken me niet echt geschikt voor serieus video werk. AGP is schaars, het is al tijden uit de markt en vervangen door PCI-e. Misschien eens kijken naar een ander tweede hands moederbordje die hiervan voorzien is? Een nieuwe video kaart hiervoor heb je al voor €30 en die kunnen perfect HD-video aan, laat staan een 2e handsje.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...