Ga naar inhoud


Aan de loop krijgen van mijn Harde schijf


marinepik33

Aanbevolen berichten

Ik heb nu circa een maand of 4 een Xtrend ET5000 en wil graag programma's opnemen

op mijn Harde Schijf die ik heb aangesloten op een USB bus aan de achterzijde van de Xtrend.

Het probleem is dat het mij niet lukt om programma's op deze HS op te nemen.

Wie kan mij in begrijpelijk Nederlands eens haarfijn uitleggen hoe e.e.a. in zijn werk gaat.

Ik zou erg blij zijn als mij dit eindelijk gaat lukken.

Overigens is het een WD van 1 GB en nooit gebruikt en in FAT 32 geformateerd!!

Ik zou zeer dankbaar zijn als iemand mij helpt om het geheel te kunnen gebruiken!

Theo

aangepast door marinepik33
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb ooit in het begin eens wat opgenomen en zag toen ook freezes. Dacht dat het aan mijn ecm tijd lag ofzo. Zodra ik weer een schijf heb ga ik het doen zoals beschreven op dat forum. Bedankt voor de tip. We zouden eigenlijk een FAQ moeten hebben met alle handige links :)

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar HOE?

 

Bij mij staat het ingesteld op de Flash van de Xtrend zelf:

 

Als ik iets opneem (Maximaal 35 MB) want dan zit de interne Flash vol, terwijl ik er ook een USB 8GB aan heb gehangen. Resultaat:

 

Xtrend loopt vast, Groene "BSOD" dat Linux is vastgelopen.

 

Echt irritant.

 

Als het goed is wordt het programma 2X Tegelijkertijd opgenomen! EN op de USB, EN op de flash...

aangepast door SalimRMAF

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je als je de 8GBG reader toevoegt niet aangeven dat je hem als HDD wilt aanspreken? Zit ook ergens in de menu's verborgen.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Bij pli hebben ze het standaard opname pad veranderd ik dacht 2 dagen geleden en dus moet je handmatig het opname pad wijzigen naar media/usb ipv media/hdd

 

Dat is niet meer nodig!!

Waarschijnlijk omdat je in de ET5000 geen interne HDD kan plaatsen.

En de wijziging was al vanaf 24-01-2012.

 

Gisteren de image erop gezet van 27-02-2012 en het werkt weer als vanouds /media/hdd

Lees ook dit bericht met Telnet logfiles: http://www.sat4all.com/forums/topic/321119-dreambox-loopt-vast-tijdens-opname-icm-usb-tuner/page__view__findpost__p__2065762

 

Grts.

aangepast door mobieltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

hi mobieltje

 

heb vandaag de nieuwe update gedaan.

en volgens menu naar recordpath

Default movie location /media/usb

timer record location default movie location

instant record location default movie location

Timeshift location /media/usb

 

en daarna ga ik naar filelist (button afstandbediening) en krijg een groen scherm en box start weer op

 

wat gaat er verkeert

 

bedankt

pinnoes

VU+ solo 4K/  atmolight

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...