Ga naar inhoud


openpli 7.2 op ET 5000?


harry123456789

Aanbevolen berichten

Hallo

 

mijn vraag is past openpli 7.2 op een et5000?

 

ik heb ooit openpli 4 vervangen door 6.2 dit is en was geen succes wil ik beeld houden moet ik de box aanzetten als ik tv ga kijken en uitzetten als ik niet meer wil kijken anders loopt debox vast

Zou graag openpli 4 image weer willen hebben maar deze kon ik nog steeds niet vinden.

 

Beste mensen ik hoor graag van jullie of dit mogelijk is en dat het goed werkt.

 

bvd Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hmm... Alle ET problemen lossen zichzelf op. Het merk is dood en langzaam aan gaan ze vanzelf stuk... Is het niet het security board dan moet de CPU gereballed worden... Beter meteen vervangen voor iets actueels waar OpenPli 7.x wel voldoende ademruimte heeft...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze kan je er zo inladen als je wilt 

et5000

 

Goed nieuws voor alle (voormalige) Xtrend-gebruikers. Beveiligingscontrole verwijderd.

Beveiligingscheck verwijderd van verschillende, mogelijk alle Xtrend-modellen.

Door het falen van het Securityboard en het feit dat Xtrend / NexTV hun gebruikers niet kon helpen, kwamen er nogal wat Xtrend STB's in de prullenbak terecht. Het lijkt er nu op dat dit probleem ineens lijkt te zijn opgelost in de nieuwste stuurprogramma's. Naast het oplossen van de vervelende problemen met de et8000 / et10000 is nu ook de security check uitgeschakeld in die nieuwe drivers. Die specifieke stuurprogramma's zijn verkrijgbaar bij OpenPLi 6.2 . Het gevolg is dat veel (voormalige) Xtrend-gebruikers hun oude set-top box nog steeds kunnen gebruiken.

De securitycheck is verwijderd uit diverse, mogelijk zelfs uit alle Xtrend modellen.

Agv de invloed uitval van het Securityboard en het feit dat Xtrend / NexTV dit voor haar gebruikers niet kon of wilde oplossen zijn er nogal wat ontvangers uiteindelijk in de prullenbak verdwenen. Naar nu blijkt is dit probleem met de laatste drivers ineens ook opgelost. Naast de vervelende problemen met de et8000 / et10000 die nu opgelost zijn, blijkt nu ook de securitycheck uitgeschakeld te zijn in de nieuwe drivers. Deze nieuwe drivers zijn beschikbaar vanaf OpenPLi 6.2 . Daarmee zullen vele (voormalige) Xtrend gebruikers hun oude settopbox weer kunnen gebruiken.

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...