Ga naar inhoud


Vervanger voor mijn xtrend


Nickkie55

Aanbevolen berichten

Mijn ET9000 is vorige week zijn tuners verloren... Nu heb ik een ET5000 draaien.

 

Tijdens een rondje met mijn warmtebeeldcamera zag ik dat deze erg warm was en erg veel energie verbruikt in bedrijf en in standby.

 

Ik heb er bijna geen verstand van maar ik zoek een simpele snelle sat ontvanger waar openpli/enigma op kan draaien (of is dit inmiddels oud?) Maar wel 1 die energie zuinig is. Heeft iemand een goed advies?

 

Dankjewel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met een Vu+ kom je een heel eind. HD of 4K. Wellicht tweedehands op de kop te tikken, zeker een HD-versie. Makkelijk te flashen met een stick en gaat jaren mee. Bij de duurdere versies zit waarschijnlijk ook de optie IPTV.

  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Eduard07 zei:

Bij de duurdere versies zit waarschijnlijk ook de optie IPTV.

Elke Vu+ kan de streams van URL's weergeven, maar geen IPTV van KPN Ziggo IPTV die alleen op een gesloten gecertificeerde box van hun werkt.

De energie zuinigheid hangt ook af van wat er allemaal in moet... > tuners hdd CI=Cam's.

Per Model kun je zien wat het basis verbruik is op deze pagina >> https://wiki.vuplus-support.org/index.php?title=Vu%2B_STB_Modellübersicht

 

  • Like 1

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Elke Vu+ kan de streams van URL's weergeven, maar geen IPTV van KPN Ziggo IPTV die alleen op een gesloten gecertificeerde box van hun werkt.

VU+ Duo 4K SE 2X DVB-S2X FBC Twin Tuner 1 TB HDD Linux Receiver UHD 2160p? Bijvoorbeeld?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...