Ga naar inhoud


RSI E2 0.3 for AZBox Elite HD, Premium HD, Premium HD+ and Ultra HD 0.3


thisone

Aanbevolen berichten

Derde versie van RSI E2 voor Azbox HD (premium, elite en ultra versie) is uit. Deze E2 RSI image is 99.9% gebaseerd op RTi 1.5.3 image.

 

Skin: PingFlood

Bootlogo: Daconi

Maincode: RTi team

Little code changes: RSi team

 

 

http://www.rsi-image...id=5&file_id=24

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Derde versie van RSI E2 voor Azbox HD (premium, elite en ultra versie) is uit. Deze E2 RSI image is 99.9% gebaseerd op RTi 1.5.3 image.

 

Skin: PingFlood

Bootlogo: Daconi

Maincode: RTi team

Little code changes: RSi team

 

 

http://www.rsi-image...id=5&file_id=24

 

Fastscan: Werkt.

Teletekst: Werkt onder groene knop.

 

Groet Ronnie1966

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ondervindt problemen met cccam in 1.5.3; na ongeveer twee minuten stopt cccam ermee. Ik gebruik het voor mijn lokale kaart (Ziggo 4010). Ik kan mij niet voorstellen dat niet meer mensen dit probleem ondervinden. Of beter, wat gebruiken jullie?

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fastscan: Werkt.

Teletekst: Werkt onder groene knop.

 

Groet Ronnie1966

en kanalenlijsten en andere "handige" plugins te installeren via de blauwe knop

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ondervindt problemen met cccam in 1.5.3; na ongeveer twee minuten stopt cccam ermee. Ik gebruik het voor mijn lokale kaart (Ziggo 4010). Ik kan mij niet voorstellen dat niet meer mensen dit probleem ondervinden. Of beter, wat gebruiken jullie?

met de originele CD kaart geen problemen, volgende week ga ik met Ziggo testen en laat je wel weten wat daar de bevindingen mee zijn.

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

met de originele CD kaart geen problemen, volgende week ga ik met Ziggo testen en laat je wel weten wat daar de bevindingen mee zijn.

Ja, dank, ik ben erg benieuwd.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ga ik met E2 naar RSI 0.2 ? ik draai nu E2 image 1.3.0.2011-10-21

Ik ben bezig met AzUp v2.1.3 maar het lukt mij niet.

afred.

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ondervindt problemen met cccam in 1.5.3; na ongeveer twee minuten stopt cccam ermee. Ik gebruik het voor mijn lokale kaart (Ziggo 4010). Ik kan mij niet voorstellen dat niet meer mensen dit probleem ondervinden. Of beter, wat gebruiken jullie?

Onder 1.5.3. heb ik datzelfde probleem ook gehad, maar we zouden het hier toch over de RSI hebben? Hier heb ik nog geen problemen gehad met de Ziggo kaart.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Onder 1.5.3. heb ik datzelfde probleem ook gehad, maar we zouden het hier toch over de RSI hebben? Hier heb ik nog geen problemen gehad met de Ziggo kaart.

Klopt, maar vergeet niet dat deze RSI gebouwd is op versie 1.5.3. dus daar kunnen dezelfde problemen inzitten.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enorme audio-sync problemen (al vanaf RTI Core 1.5)! Geluid is er, gok ik, minstens 500ms eerder dan het beeld.

En nog voor ik dit uitgetypt heb, stopt ook cccam er al weer mee. Heb de cccam geïnstalleerd vanonder de blauwe toets.

Het is echt cccam wat ermee gestopt is, want ik kan mijnip:16001 ook niet meer bereiken. Zit iets goed fout vanaf RTI 1.5.

Terug maar weer naar 1.4.

aangepast door sattools

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enorme audio-sync problemen (al vanaf RTI Core 1.5)! Geluid is er, gok ik, minstens 500ms eerder dan het beeld.

En nog voor ik dit uitgetypt heb, stopt ook cccam er al weer mee. Heb de cccam geïnstalleerd vanonder de blauwe toets.

Het is echt cccam wat ermee gestopt is, want ik kan mijnip:16001 ook niet meer bereiken. Zit iets goed fout vanaf RTI 1.5.

Terug maar weer naar 1.4.

 

Sattools,

ik heb dit probleem ook in 1.5.x op verschillende manieren cccam geinstalleerd maar altijd het zelfde probleem bij 1.3 (1.4 niet geprobeerd) ook vastlopers maar minder vaak +/- 1x per week

ik heb dit probleem aangekaart bij RTI maar ben geband omdat ik het over cccam (EMU) had :crazy:

ze maken mooie dingen maar kunnen geen kritiek hebben volgens mij.

 

klbob

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dit probleem aangekaart bij RTI maar ben geband omdat ik het over cccam (EMU) had :crazy:

ze maken mooie dingen maar kunnen geen kritiek hebben volgens mij.

Dan hebben ze het bewust erin geprogrammeerd; op hun images mogen geen emu's draaien!

Nu begrijp ik ook dat men het zappen zo snel vind, als je alleen FTA kunt kijken :grin: :grin:

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt met 2.1.4 werkt het,

Een paar vragen, tijdens het zappen (doet hij niet bij alle zenders) gaat het geluid wel naar de volgende zender maar het beeld blijft stil staat, ga ik nu een stap vooruit en een stap achter uit dat heb ik wel beeld en geluid, iemand een idee wat ik aan moet passen?

afred.

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...