Ga naar inhoud


premiumkanalen Sky UK werken op 1 ontvanger wel, andere niet


tellar

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een vreemd probleem met mijn Sky UK-kaart. Wie weet kan iemand me verder helpen. Ik draai CCcam 2.30 op OpenPli (dm800HD). Eerst zat mijn Sky UK-kaart in een oude dm600. Toen werkten alle premium-kanalen (movies, de HD-zenders) wel. Nu is mijn dm600 kapot en heb ik mijn kaart in de dm800HD gedaan en werken de premium-kanalen niet meer. De SD-abonneekanalen werken wel. Ik weet dat de kanalen die niet meer werken de zenders zijn waarvoor een 'pairing' met de Sky Digibox nodig is. Vreemde is dat de CCcam-config in de dm800HD precies hetzelfde is als in de dm600. Enige verschil is dat het nu niet meer werkt. Ik heb de NDS BOXKEY in de config van CCcam ingevuld, maar volgens mij zou dat niet eens nodig moeten zijn.

 

Iemand een idee waar de fout kan liggen?

____________________________________________________

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die NDS boxkey is wel nodig bij de oude pairing.  Let je wel op dat die voor de juiste reader staat ingesteld?

 

Het kan ook zijn dat jou kaart inmiddels de nieuwe pairing heeft gekregen, die krijg je als de kaart bij een relatief nieuwe skyuk box hoort en dan zijn de premiums niet meer in cccam/oscam te zien.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, bedankt! Verkeerde reader inderdaad. Ik had wel al heen en weer geswitched, maar blijkbaar moet CCcam herstart worden om het te laten werken.

____________________________________________________

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Sky UK/Eire zoekt alle kaarten op die nog op de oude manier updaten. Ik liet mijn UK kaart ook updaten via CCcam, maar op een gegeven moment blokkeert Sky de kaart en verplicht je te updaten via de Skybox. Op dat moment voeren ze ook een firmware update door, waarbij de kaart gepaired wordt met de ontvanger. Resultaat: Alle premium kanalen (HD - movie - sports - entertainment) worden alleen zichtbaar in de skybox en niet meer via CCcam. Nu is het voor mij weer switchen tussen ontvangers en daar baal ik van. Via de Dreambox had ik mijn abonnementen op Canal Digitaal en Sky UK netjes bij elkaar. En dat alles door die foute sharing partijen!  Ik hoop toch echt dat ze bij een softcam hiervoor een oplossing zoeken, al weet ik dat ik niets moet verwachten.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...