Ga naar inhoud


RSI E2 0.3 for AZBox Elite HD, Premium HD, Premium HD+ and Ultra HD 0.3


thisone

Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bedankt voor de reactie, de waarde die je opgeeft heb ik na gezien maar die staan al zo ingesteld, ik zoek verder.

afred.

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom nog even terug op het boven staande, na div malen de actie van zonnig te hebben uitgevoerd hek ik geen last meer van wel geluid geen beeld. bedankt.

afred

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik met deze image op Ned3 HD maar ook op BVN 15sec op pauze (timeshift) zet en dan op play druk om te hervatten, bevriest mijn beeld na een seconde of 20. Doe ik dit op Brava TVHD dan heb ik geen problemen. :confused:

Snapt iemand dit nog? Iemand anders dezelfde bevindingen?

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen lipsync problemen. Ik kijk nu met cable.

 

(null)

 

En eerder schreef je ' Bij mij was de oplossing lnb instellen: enkelvoudig en 22khz op JA zetten. Hierna nooit meer: wel geluid, geen beeld of andersom.' Nu vraag ik mij twee dingen af, waarom moet je wat bij lnb instelling wijzigen als je kabel kijkt? En welke EMU gebruik je?

Bij mij stond HDMI pass-trough op uit, als de box gereboot wordt geeft hij syn-audio, zet ik hem in standby en haal ik hem daar later uit, heb ik geen audio meer. Zet ik HDMI aan, dan heb ik wel weer geluid, maar niet lip-sync. Oscam als EMU deed het wel maar daar krijg ik mijn ziggo kaart niet werkend op. Ik weet het niet zeker maar volgens mij viel cccam pas uit als ik mijn ziggo kaart ging gebruiken.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik gebruik CCcam 2.2.1 (kopie van RSI 0.1; mijn settings etc heb ik gebackupped via AZUP en in de RTI 1.5.3 image teruggezet,, zie mijn eerdere posts).

aangepast door zonnig

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

met de originele CD kaart geen problemen, volgende week ga ik met Ziggo testen en laat je wel weten wat daar de bevindingen mee zijn.

Ja, dank, ik ben erg benieuwd.

Inmiddels getest met een nieuwe ziggo kaart op deze firmware. CCcam loopt direkt vast of herkent de kaart niet. De originele MOF versie van RSI toen maar geinstalleerd en die werkt vlekkeloos m.b.v. Multicas

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds maandagavond staat deze image op mijn premium HD+ (twin tuner satelliet). Hiervoor heb ik iets meer dan één dag RTi 1.5.3 geprobeerd. Deze liep goed, alleen het mediacenter gedeelte werkte niet goed bij het afspelen van tv opnames. RSI E2 0.3 is stabiel, de box is nu ook plotseling benaderbaar als NAS vanaf een windows 7 pc. Het enige dat ik tot nu heb kunnen ontdekken is dat tv opnames niet voor- en achteruit gespoeld kunnen worden. Ook niet met de nummer toetsen.Bij het voor- en achteruit spoelen krijg ik wel pijltjes in het scherm, net als bij de originele fw van AZbox. Er gebeurt echter verder niets. Wellicht weet iemand een oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik met deze image op Ned3 HD maar ook op BVN 15sec op pauze (timeshift) zet en dan op play druk om te hervatten, bevriest mijn beeld na een seconde of 20. Doe ik dit op Brava TVHD dan heb ik geen problemen. :confused:

Snapt iemand dit nog? Iemand anders dezelfde bevindingen?

 

Heb hetzelfde probleem, maar volgens mij alleen op HD zenders; Na pauze (timeshift) gaat het even goed, daarna vast.

Op SD zenders gaat het beter.

Timeshift loopt via externe 2.5" usb disk/

Azbox Elite, SAB explorer PVR SC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...