Ga naar inhoud

Scherm licht alleen nog op, verder geen reactie

Nuci

Aanbevolen berichten

Hallo,

Als ik de dreambox aanzet licht het scherm nog blauw op, maar verder krijg ik geen enkele reactie en zie ik dus niets dan blauw licht in het schermpje van de dreambox (geen tekst oid). Ik kan zelfs geen contact meer maken via dreamup/nulmodem kabel, totaal geen reactie nadat ik de receiver mag aanzetten.

Heeft iemand nog ideeen?

(er staat verder niets aangesloten op de box, geen hdd, geen tv, niets)

DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Als ik de dreambox aanzet licht het scherm nog blauw op, maar verder krijg ik geen enkele reactie en zie ik dus niets dan blauw licht in het schermpje van de dreambox (geen tekst oid). Ik kan zelfs geen contact meer maken via dreamup/nulmodem kabel, totaal geen reactie nadat ik de receiver mag aanzetten.

Heeft iemand nog ideeen?

(er staat verder niets aangesloten op de box, geen hdd, geen tv, niets)

een nieuwe voeding kost ongeveer +- 70€ Geplaatst

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hem nog eens open geschroeft en wellicht dat het een elco is die kapot is. Heb er een foto van gemaakt waarop eea zo goed mogelijk te zien is. Het is de elco het meest links boven, wat denken jullie? (en zou dit ook het blauwe scherm kunnen verklaren?)

post-33154-0-77741100-1325157662_thumb.jpg

DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...