Ga naar inhoud


dreambox 7025 pli image werkt niet


grappy

Aanbevolen berichten

hallo, sinds een paar dagen werkt mijn 7025 niet meer met pli (versie 2009) een paar jaar prima gedaan. nu geen beeld meer. na flashen met nieuwe pli ook geen beeld. iemand een idee? heb voor pli heel wat jaren met gemini gedraaid en zonder problemen. kan ik weer terug naar gemini?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat vind zijn oorsprong dat bijna alle kanalen nu in MPEG4 worden aangeboden. Je hebt dus een HD ontvanger nodig. Het SD tijdperk is bijna vergane glorie en zeker voor de Nederlandse zenders bijna voorbij.. Je kunt het badis SD pakket nog wel ontvangen (voorlopig). Wel even zorgen dat je een softcam installeert op je DM7025 anders doen de gecodeerde zenders het niet... Lukt dat niet, dan kun je eventueel een 'oudere' CI module gebruiken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank maar flashen, softcam toch geen beeld. ik ga een hd dreambox aanschaffen, alleen heb ik de keuze nog niet 800 met of zonder wifi. intussentijd nog een poging leven in 7025 blazen met oudere CI module. heb deze ook niet meer in mijn archieven. heb jij nog een tip?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank maar flashen, softcam toch geen beeld. ik ga een hd dreambox aanschaffen, alleen heb ik de keuze nog niet 800 met of zonder wifi. intussentijd nog een poging leven in 7025 blazen met oudere CI module. heb deze ook niet meer in mijn archieven. heb jij nog een tip?

als je toch een dreambox wil zorg wel dat je zeker een Dream 800SE versie hebt

of je kan natuurlijk ook voor een ander merk linux ontvanger gaan,waar jij ook als het nodig is je CI module in die ontvanger te kunnen steken

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smetje, ik heb ook de 800SE bekeken, de prijs hiervan is veel hoger. ik ga kijken welke gebruiksvriendelijk is en toch een tijdje mee kan. het hoeft niet per se een dreambox te zijn. ik heb wel jaren zonder problemen dit gehad vandaar de keuze.

 

Mimisiku heb je de CI module voor mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ook gaan voor een MaxDigital XP1000, een ET-4000 of een Mutant 1100. Leuk geprijsd, één tuner en OpenPli geschikt.. Hangt af van het budget.. De modernere receivers werken prima met een softcam en hebben geen CI nodig....

Link naar reactie
Delen op andere sites

en een maxdigital ook een goed  ontvanger

volgens mij zijn het ongeveer bijna allemaal dezelfde linux ontvangers waar je extra software op kunt laden enz

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...