Ga naar inhoud


Extensions/TuxboxPlugins (no module named pluginrunner) melding


san

Aanbevolen berichten

Na schijnbaar een verkeerde of niet werkende plugin proberen te installeren via download in het menu.

Krijg ik als ik de groene knop indruk dan 1 Plugin browser de melding in beeld,

Applicaties die niet beschikbaar zijn:

Extensions/TuxboxPlugins (no module named pluginrunner)

Heel internet zitten af googelen en dan kom ik dit probleem vaak genoeg tegen maar een duidelijk oplossing vind ik niet.

Neem aan dat die een map en of plugin mist welke weet ik niet of de naam moet pluginrunner zijn geen idee.

Kan geen map vinden met de naam pluginrunner welke map zou die moeten staan dan of welk bestand moet ik naar zoeken.

Is die melding er niet handmatig uit te halen ergens in een of ander file ergens.

Neem aan dat het tijdens opstarten ergens fout gaat en er gezocht wordt naar iets als Extensions/TuxboxPlugins

Als ik zou weten in welke file die verwijzing staat kan hem verwijderen lijkt mij dat ik met edit of zo die lijn kan verwijderen toch?

Ik gebruik ENIGMA2, alvast bedankt.

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het lijkt er meer op dat jou feed niet klopt of is beschadigd maw de verbinding naar de server is verbroken.Heb je fabrieksinsellingen al eens geprobeerd? Of kijk anders in de map usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions daar staan jou plugins en als je daar iets tegen komt wat niet volledig is of niet weer wordt gegeven in Applicaties dan verwijder je die map van de desbetreffende plugin.

__init__.pyo laten staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

er staan in de map Extensions maar 2 files de:

__init__.py (Size 0)

__init__.pyc (Size)

verder zijn de nieuwste mappen

CCcamInfo (03--02-2012)

Filebrowser (15-02-2012)

LogoManager(28-01-2012)

MyTube (28-01-2012)

TuxboxPlugins (15-02-2012)

meest logies lijkt met dan de map TuxboxPlugins alleen daarin staat geen __init__.pyo

wel de files

plugin.py

plugin.pyc

tuxbox.png

__init__.py (Size 0)

__init__.pyc

Moet ik nu deze hele map verwijderen of alle bestanden behalve de __init__.py (Size 0)

durf ze nog niet te verwijderen voor ik jou mening heb welke het zou kunnen zijn.

hoor het graag.

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks map TuxboxPlugins verwijderd probleem weg :)

Zag dat er nog meer mappen in stonden die ik niet ziet onder de gele knop Plugin browser

maar goed het is mij niet duidelijk welke plugins dit zijn de naam van die mappen is daar niet echt duidelijk mee.

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...