Ga naar inhoud


Zenderlijst Ultimo


Klavervier

Aanbevolen berichten

Ik heb deze week een VU UIltimo gekocht. Dom van mij maar een met een duits toetenbord. En de bedrijf waar ik heb heb gekocht al twee keer een mail verstuurd, maar geeft niet thuis..nog.

 

Hier gaat mijn vraag niet over. De software die erop stond de expirimiteer ultimate: heb ik vervangen door open pli : OpenPLi-2.1-beta-vuultimo-20120302_usb.zip 2012/03/02 02:50 - 42.53MB. De zenderlijst: daar zit ik een beetje mee: hoe kun je zenders op de juiste plaats zetten. Ik kan het niet vinden. De hele middag bezig geweest maar misschien toch iets over het hoofd gezien. Of is hier een andere methode voor. Wie helpt mij aan het antwoord

aangepast door Klavervier

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

 

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ga eens naar www.de transponder.nl daar staat bij downloads een berg goede uitleg en links gaat je vast lukken met die info.

 

  • Like 1

vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je al een zenderlijst in je Vu Ultimo heb gezet of de ontvanger zelf heb laten scannen..........met PLIi® erin

 

Wil je de zender verplaatsen in je favorieten lijst roep de zender lijst op Druk op MENU scrol naar Verplaatsmodus activeren ga na de zender toe druk op OK zoek de plek op waarje de zender wilt neer zetten druk weer op OK de zender staat op de juiste plek.

 

Als alles naje wens is druk weerop MENU en doe dan verplaatsmodus deactiveren.

 

Roep de zenderlijst op ga op de zender staan die je wil toevoegen druk dan op MENU knop en scrol dan naar Zender toevoegen aan boeket.Dit is makkelijk voor 1 zender of 2 toe wil voegen aan je favorieten.

 

Wil je meerdere zender toevoegen roep zenderlijst op druk dan op MENU scrol dan naar Boeket bewerken activeren zo kunje meerdere zenders toevoegen aan je favorieten lijst door op zender tegaan staan en op OK drukt.

(Let hier bij op alsje klaar bent met toevoegen datje via MENU knop ook weer Boeket bewerken deactiveren doet anders onthoudt hij het niet)

aangepast door Satkieker

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren: ik dank jullie voor jullie snelle reactie en hulpvaardigheid. Als vanaf 1980 satfreak, maar dit is de eerste PLI. Dus alles in nieuw voor mij. En dat voor mijn leeftijd..ppf. Ik lees alles en pak wat ik gebruiken kan.

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

 

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...