Ga naar inhoud


12_06_20_Enig2_Mtr_02-Set met Ziggo


Aanbevolen berichten


Top Ed,

Geniet lekker en tot snel.... bedankt voor deze voorlopige mooie super lijst.

 

 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik denk dat we nog even geduld moeten hebben.... is denk ik op vakantie... Maar als die terug komt krijgen we wel weer een mooie lijst..

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

De lijst van Satje is de mooiste die er is. Juiste bouquet-keuze en genoeg satellieten.

Waar ik behoefte aan zou hebben is dat Ed/Satje eens een keer een klein Youtube-filmpje maakt hoe hij - met behoud van de bouquetten - iedere keer de wijzigingen van de zenders signaleert en ze dan weer onder de juiste bouquetten zet.

Begrijp me goed, ik wil graag zelf tijd besteden om de lijsten van Satje up-to-date te houden, maar ik weet gewoon domweg niet hoe dat moet. Ik ken de tools, maar kan het 'recept' niet vinden

 

Een tutorial is al mooi.

 

 

Wavefrontier T90 [5W, 0.8W, 4.8O, 13O, 19.2O, 23.5O, 28.2O], DM800se; DM8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Nu begin ik de @Satje07 toch wel te missen, veel zenders zijn omgegooid of vind ik niet meer...

Hopelijk kom je snel weer terug Ed 🙂 met een mooie update.

 

 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-9-2020 om 20:37, Fidel zei:

De lijst van Satje is de mooiste die er is. Juiste bouquet-keuze en genoeg satellieten.

Waar ik behoefte aan zou hebben is dat Ed/Satje eens een keer een klein Youtube-filmpje maakt hoe hij - met behoud van de bouquetten - iedere keer de wijzigingen van de zenders signaleert en ze dan weer onder de juiste bouquetten zet.

Begrijp me goed, ik wil graag zelf tijd besteden om de lijsten van Satje up-to-date te houden, maar ik weet gewoon domweg niet hoe dat moet. Ik ken de tools, maar kan het 'recept' niet vinden

 

Een tutorial is al mooi.

Is er niemand die dit in Jip en Janneke taal uit kan leggen.

Als je een sat hebt ingescand dan staat alles in last scanned. Hoe kun je deze gegevens dan weer ordenen tot een overzichtelijke lijst voor eigen gebruik 

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De lijst van Satje is de mooiste die er is. Juiste bouquet-keuze en genoeg satellieten.

Waar ik behoefte aan zou hebben is dat Ed/Satje eens een keer een klein Youtube-filmpje maakt hoe hij - met behoud van de bouquetten - iedere keer de wijzigingen van de zenders signaleert en ze dan weer onder de juiste bouquetten zet.

Begrijp me goed, ik wil graag zelf tijd besteden om de lijsten van Satje up-to-date te houden, maar ik weet gewoon domweg niet hoe dat moet. Ik ken de tools, maar kan het 'recept' niet vinden

 

Een tutorial is al mooi.

Is er niemand die dit in Jip en Janneke taal uit kan leggen.

Als je een sat hebt ingescand dan staat alles in last scanned. Hoe kun je deze gegevens dan weer ordenen tot een overzichtelijke lijst voor eigen gebruik 

 

Satje als eerste bedankt voor die mooie lijsten van jou.

Verder denk ik dat er wel mensen zijn die ook een lijst willen maken maar niet goed weten hoe te doen.

Een goede howto zou  meer mensen over de streep kunnen trekken. 

 

Sorry had dit willen posten in laatste post van Satje,s zenderlijst

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...