Ga naar inhoud


Wie heeft er ervaring met de WIFI-stick van Dreambox


Geuze

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik wil mijn Dreambox 800 HDse op de camping gebruiken. Ik zal veel Webradio FS gebruiken.

Ik heb een Dreambox Wifi stick, zal deze werken op de camping welke is voorzien van Wifi internetpalen?

Is er iemand die mij kan vertellen uit ervaring of dit mij gaat lukken.

 

Groet

 

Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij zitten de juiste drivers er al in.

Ik heb mijn 800 HDSE in de camper en vandaar met de Wifi stick verbinding met een MIFI router.

Toen ik vorig jaar die DM kocht, was er een probleem met de juiste dongle. Ik weet niet wat ik nu in gebruik heb, maar het werkt. Echter You tube afspelen gaat niet ivm de lage snelheid.

 

Afgelopen week even een VU+ wifi dongle geleend en geprobeert. Werkte op volle snelheid 300mbps samen met de laptop en netwerk. YouTube als een speer. Helaas kan ik op het doosje van VU+ niet zien wat voor chipset deze stick had.

DM 800 HDse. Multisat op 23,5 O - 19,2 O - 4,8 O - 0,9 W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...