Ga naar inhoud


Harde schijf vol na 10 minuten opnemen


Geuze

Aanbevolen berichten

als ik van de mods even mag aanpikken op dit probleem hier van de disk-full probleem.

 

Ik heb het volgende raar probleem :

 

Ik wil DOLGRAAG Openpli op mijn 800DM, maar kan het niet gebruiken vanwege mijn DISK-FULL probleem bij Openpli ALLEEN.

Ik gebruik dezelfde harde schijf bij alle andere images ZONDER enig probleem (opnemen van 4 zenders tegelijkertijd en bekijken van een 5de zender).

 

Ik gebruik de 500gb samsung spinpoint via USB.

 

Totnogtoe heb ik geen oplossing gevonden/gekregen voor dit probleem.

 

Telkens als ik Openpli wil gebruiken (ik probeer maar altijd in de hoop dat het euvel zou verdwenen zijn) krijg ik de melding Disk Full na een aantal minuten OF de dreambox blijft hangen, tandwiel begint te draaien zonder eind.

aangepast door skippie1770

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit probleem kun je eenvoudig oplossen door eerst eens een orginele image van dmm erop te zetten en daarmee je Hdd te formateren.Als dat klaar is en je Hdd geeft de volledige partition aan dan pas kun je gewoon Openpli erop zetten.En dan zal je 500Gb op je hdd gewoon werken.Zo heb ik het toen gedaan ik had dat probleem toen ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

alléén met openpli ? Dan verlies ik 300gb aan opnames die ik liever niet wens te verliezen.

 

Vraag is en blijft waarom mijn harde schijf alleen in openpli niet werkt naar behoren.

 

Zelfs het bekijken van een opname geeft problemen en laat de dreambox hangen.

aangepast door skippie1770

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou ik kunnen proberen maar andere oplossing zou zijn om een 2de 500gb harde schijf aan te schaffen en die aan de dreambox te hangen als recording HDD.

 

Kan de 800HD 2 x 500gb harde schijven aan via usb beiden ?

aangepast door skippie1770

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Harde schijf wordt sinds een tijdje bij OpenPli niet meer standaard onder /media/hdd gemount.

Er wordt dan op de verkeerde plaats opgenomen. Dit is wel te verhelpen: --> KLIK <--

Het gaat daar wel over een externe harddisk, maar werkt bij een interne net zo.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...