Ga naar inhoud


Abonnement bij Canal Digitaal loopt nog gewoon door


rolandroland

Aanbevolen berichten

Ik heb veel overleg gehad met Canal Digitaal om zaken op te lossen. Na enkele telefoontjes te hebben gehad denk je dat het opgelost is. Per 18 maart zou mijn abonnement afgelopen zijn. Nu bekijk ik mijn nota:

 

 

Entertainment-pakket

€ -24,95

01/04/2012 t/m 30/04/2012

€ 24,95

 

Terwijl ik terug zou gaan naar het Set Top Box pakket.

 

Bij het laatste telefoontje kreeg ik van de medewerker te horen dat ik graag naar het Entertainment pakket wilde gaan. Ik gaf toen aan: NEE, we hebben afgesproken dat ik naar het Set Top Box-Pakket wilde gaan.

 

Werken de programma's waarmee de medewerkers van Canal Digitaal zo ingewikkeld dat het lastig is zaken in te voeren zijn? Of hebben ze mensen niet een gedegen opleiding gegeven om data goed in te voeren? Of moeten ze onder grote tijdsdruk werken zodat het correctief werken onmogelijk wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier zelfde verhaal, Ik had een extra pakket opgezegd en het zou per 15 maart stoppen, krijg je de rekening van april staat het voor 1-30 april nog berekend. (?)

 

Gebeld, ja was een foutje en zouden ze met de volgende factuur oplossen. We gaan het afwachten is het niet opgelost dan stonneer ik alles van de laatste 2 maanden.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde aan deze kant. Online upgrade gedaan naar familie pakket. JimJam voor de dames, enz. Kosten zijn online € 3,95

Ik dacht dat ik dan direct het familie HD pakket had, maar dat was niet zo. Na een telefoontje kwam ik er achter dat ik dan nogmaals € 3,95 activatiekosten zou moeten betalen. Ik aangegeven dat dat onzin is. Werd mij beloofd dat ik 3 maanden gratis HD zou krijgen en niet de 2de keer de activatiekosten. Na maximaal 2 dagen zou het HD pakket actief zijn, maar na 5 dagen nog niets. Ik weer in de telefoon, kan niets vinden meneer. Ik aangegeven dat ze alles opnemen voor opleidingsdoeleinden en dat zo terug kunnen vinden. Zou uitgezocht worden, nooit meer wat gehoord. De arrogantie van die toko.

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal heeft een beleid dat ze onterecht ge-inde bedragen pas na 3 maanden terugstorten,

dit vanwege de storneringstermijn. Een kennis vertelde dat ondanks dat hij zijn abo een maand

vantevoren had opgezegd er toch nog onterecht bedragen van zijn rekening werden afgeschreven.

De helpdesk vertelde hem dat de bedragen binnen 2 weken teruggestort zouden worden. Nada dus.

Na twee weken nogmaals met de helpdesk gebeld waar het geld bleef, ditmaal de medeling dat het

3 maanden (!) zou duren vanwege de storneringstermijn. 'Bedankt voor de tip' dacht mijn kennis en

heeft de hele handel gestorneerd. Zo werkt CanalDigitaal.

 

 

 

 

(edit:type foutjes)

aangepast door Snoopy
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...