Ga naar inhoud


Kleinste (Full) HD ontvanger met Fastscan en MG kaartlezer + mediaspeler


M_Z

Aanbevolen berichten

Er komt een uitgebreide review hier op Sat4all van deze ontvanger.

 

M_Z

 

Al iets bekend wanneer de review komt?

Ben wel nieuwsgierig hiernaar. :)

 

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Beheerder

De review hoop ik dit weekeinde af te hebben. Ik heb hem net terug gekregen van de tweede reviewer.

 

Het heeft door drukte aan mijn kant allemaal een beetje tegen gezeten, maar er wordt aan gewerkt!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer kunnen we de sat4all review verwachten?

 

Lijkt me een handig ontvangertje voor op de camping deze zomer. Hoe werkt de mediaspeler met divx en 720p mkv bestanden? Ik neem aan dat DVD menu's niet werken.

 

Kun je inloggen met telnet/ssh op de ontvanger om gemakkelijk configuratiebestanden te wijzigen?

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer kunnen we de sat4all review verwachten?

 

3 berichtjes hoger stond het...

 

De review hoop ik dit weekeinde af te hebben. Ik heb hem net terug gekregen van de tweede reviewer.

 

Het heeft door drukte aan mijn kant allemaal een beetje tegen gezeten, maar er wordt aan gewerkt!

 

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Maar het ziet er naar uit dat ik die datum niet ga halen.

 

Het is belachelijk druk op dit moment en normale werkzaamheden gaan helaas voor.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me een handig ontvangertje voor op de camping deze zomer. Hoe werkt de mediaspeler met divx en 720p mkv bestanden? Ik neem aan dat DVD menu's niet werken.

 

Kun je inloggen met telnet/ssh op de ontvanger om gemakkelijk configuratiebestanden te wijzigen?

 

Als er in de tussentijd iemand is die deze ontvanger al heeft, hoor ik graag je ervaringen!

aangepast door wian

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...