Ga naar inhoud


RayhtecV3.12i


dutchandrew

Aanbevolen berichten


Hallo

 

Ik heb de nieuwe rayhtec firmware geinstalleerd maar ik heb nog een paar vragen.

Is het mogelijk dat er bij het zappen van het een naar het andere kanaal ook de info verschijnt wat er op dat moment op de desbetreffende zender is en niet alleen het kanaalnummer.

Dan is mij opgevallen dat ik bij TV monde Europa en NGG wild Dutch de ondertiteling niet op nederlands krijg ik weet dat bij NGG wild twee nederlandse ondertitelings zijn een heet Nederlands(t) en de andere Nederlands (d) dit heb ik op mijn andere ontvanger gezien dit is een MVision de eerste Nederlands (t) laat hier ook geen ondertiteling zien de tweede wel dus ik denk dat de firmware alleen de eerste pakt en ik de tweede niet kiezen en bij TV monde kan ik alleen maar kiezen tussen Frans en engelse ondertiteling de nederlandse ondertiteling zit ergens op de 4e plaats

 

groetjes paul Houwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nl ondertiteling werkt wel bij de zender AFTV. Bij tv5 krijg ik ook geen nl ondertiteling. Volgens tv5 ligt dit aan de philips decoders.

 

Programma info is volgens mij ook niet mogelijk in de zap-balk. Bij de firmware DSX6072 tribute is dit wel mogelijk.

Alleen kan deze firmware nog niet overweg met tnt sat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad bij de tribute firmware werkt dit en men kan de info ook in en uitschakelen bij optie 6 in de + menu en dan 7 bij raytechec heb ik dit nog niet gevonden mischien zit hier ook wel een optie voor maar dan moet ik die firmware weer tereug zetten.

voor de ondertiteling is mischien een aanpassing in de firmware nodig ik hoop dat iemand weet hoe.

 

Groetjes paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

De RayhTec firmware geeft geen info bij het zappen, dit is ook niet in te stellen in het menu.

Als je info wil zien druk je op de info toets.

De ondertiteling bij AFTV en bij NGG werkt niet met RayhTec firmare.

 

Voor wat de Tribute firmware betreft, deze is gebaseerd op de HDL firmware.

De HDL firmware heeft een vervelende bug, bij gebruik van de info toets gaat de decoder hangen.

En als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan een decoder die gaat hangen. Voor mij dus geen Tribute firmware.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan45 schreef: "De HDL firmware heeft een vervelende bug, bij gebruik van de info toets gaat de decoder hangen"

 

Bij de laatste Tribute versie V5b is de info bug opgelost en is bij mij sindsdien niet meer blijven hangen.

Ook bij ingeschakelde info vermelding tijdens zappen geen vastlopers.

Alleen jammer dat met deze firm TNT niet werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ HOUWEN

Een vraag aan raytec bedoel je de ondertiteling bij ngg wild en moet ik dan op teletekst overschakelen

 

Groetjes paul

 

Dit is inderdaad wat RayhTec schrijft.

De ondertiteling werkt via teletekst mits er teletekst word mee gezonden.

 

@gps

Dat zou mooi zijn, dit verdiend een nader onderzoek. :)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...