Jump to content

Recommended Posts

Guest Mimisiku
Posted

Heb nog een oude Digital CI-20 voor je... Mag je gratis komen halen....

Posted

K'heb nog wel een 7072 met de juiste RayhTec software, scannen maar en je hebt beeld.

 

Declink heb je overigens niets aan en ik heb het programma ook niet bij de hand.

Serieel Flashen doe je met FlashDSX en de zenderlijst bewerken kan met het programma Mess.

Alles hiervoor is te vinden in het sticky topic bovenaan.

https://www.sat4all.com/forums/topic/61487-philips-voor-beginners-lees-dit-eerst-incl-handleiding-FlashDSX/

Vult u rustig aan !!!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...