Ga naar inhoud


Rtl5 HD, opeens gecodeerd signaal...


ac6693

Aanbevolen berichten

Dan moet het toch niet zo’n puinbak blijven bij CanalDigitaal want dan denk ik dat ze geen klant meer over houden want het is nu elke keer wat.

Waarom gelijk zo met modder gooien? Je maakt van een mug een olifant.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Met modder gooien? Het is toch elke keer wat bij CanalDigitaal. Blokken en kort stilstaand beeld, zenders die gewoon een tijdje uit de lucht zijn, meldingen dat het een gecodeerde zender is terwijl je gewoon kijkrechten hebt, problemen met de CI-modules of CI-modules die problemen hebben met goedgekeurde ontvangers enz. enz. Het houd niet op. Als je naar de Duitse zenders kijkt zijn er nooit problemen. Blijkbaar heeft CanalDigitaal het niet meer in de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Daarbij staat er ook nog eens langere termijn. Dat komt omdat dat niemand weet wanneer dit exact gaat gebeuren maar dat het er zeker gaat aankomen. Denk met langere termijn ook niet aan een half jaar of een jaar maar aan enkele jaren."

Doel je hierop?

Over enkele jaren zijn de HD ontvangers van nu aan vervanging toe.....dus kun je nu voorlopig nog prima uit de voeten met een SD ontvanger..

aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt onderhand eens tijd om in Nederland meer satellietproviders toe te laten

'Want dan kan deze monopolist eindelijk eens geconfronteerd gaan worden

met het aanbieden van zijn dure en slechte produkten.

Mischien iets voor de Nma ?

 

't is van de zotte dat zij het alleenrecht hebben in Nederland en Belgie

Wordt tijd dat de eigenaar (UPC) eens wat transparanter gaat worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik roep al jaren dat er minimaal 1 provider bij moet komen in Nederland.

Ik begrijp ook niet dat Den haag dit gewoon toestaat met alleen maar CD.

Men roept daar altijd dat concurrentie alles oplost maar op dit vlak hoor je ze niet.

Ze laten de door ons via de belasting betaalde publieke omroepen zelfs tegen betaling via CD op de satelliet uitzenden.

Tegen betaling bedoel ik dus mee dat CD daar voor betaald wordt en niet dat de kijker er voor betalen moet.

Al is dit laatste slechts gedeeltelijk waar omdat je wel over een kaartje van CD moet beschikken, eventueel zonder abonnement.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook alles op zwart

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah, hier ook alles op zwart. Hopelijk werkt het weer om 14:30 zodat ik Twente-Ajax in HD kan kijken. Zit nu Roda JC - PSV in 4:3 SD te kijken op Turksat en het is maar net te doen :(

aangepast door Devrim

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad hier ook bijna alles op zwart wat van CD Nederland afkomstig is.

 

Tjonge, dat is toch echt niet goed.

Dit betekent dat er tienduizenden mensen gewoon geen beeld hebben!

 

CanalDigitaal houdt zich van de domme want er staat niets op hun storingspagina, daar had ik uiteraard eerst gekeken.

http://www.canaldigitaal.nl/actuele-meldingen/meldingen.aspx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...