Ga naar inhoud


Blokvormig Ned 1 boer zoekt vrouw


12345hazekamp

Aanbevolen berichten


Alleen ergens de eerste 10 minuten last gehad van blokjes, daarna was het weer OK.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren tijdens de slechtste chauffeur van Nederland was het ook weer raak. Tijdens het hele programma freezes en blokjes, tijdens de reclame en de programma's ervoor en erna helemaal niets aan de hand. Raar. Alsof het maar bij sommige programma's gebeurt. 8U Journaal ook vaak.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poep op de schotel? :) :) :):D:P Die boeren toch.

 

Of je schotel eens opnieuw uitrichten.

Lijkt me beter. ;)

 

Heeft het deze keer helemaal niks maar dan ook helemaal niks mee te maken met het beter uitrichten dat kan een probleem zijn maar de laatste week ligt het probleem wel degelijk bij tvv en cd dat geven ze zelf toch ook toe op totaaltv website

schotel beter uitrichten ik begrijp dat is het gemakkelijkse antwoord om te geven , dit keer heeft het er echter niks mee te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

tijdens de reclame en de programma's ervoor en erna helemaal niets aan de hand. Raar. Alsof het maar bij sommige programma's gebeurt. 8U Journaal ook vaak.

als de reclames gestoord worden uitgezonden, dan krijgen ze natuurlijk een schadeclaim aan de broek van de adverteerders, dus stoppen ze met spelen tijdens de reclame....

aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens TotaalTV was het probleem gisteravond opgelost, zie:

http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/9078/Storing_HD-kanalen_CanalDigitaal_voorbij.html

 

Zelf heb ik ook geen problemen meer ondervonden.

Als je nog steeds problemen hebt, dan zul je inderdaad je schotel beter uit moeten uitrichten.

 

Ik moet zeggen dat ik ook geen problemen meer heb ondervonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...