Ga naar inhoud


problemen met de dreambox 7025S


gilera1009

Aanbevolen berichten

ik heb een dreambox 7025s ik heb daar de laatste FW van gemine de 470 er op gezet, met de cccam 2.3.0. met de CanalDigitaal-smartcards: de oranje

 

zit onderin de card met de chip naar beneden , ik heb een vaste schotel met vier LNB. voor de astra 19. 23. 28. en 13.graden. heb transponderscan gedaan, de FW staat alle maal goed, de satelliet configuratie staat goed op een staat AB en de rest 23 28. heb zo 4000 zenders binnen gehaald. nu doet alleen BVN het maar???? het is altijd goed gegaan, heb het altijd zo gedaan, heb altijd beeld gehad maar nu niet, ik weet het niet meer. ik heb de FW er wel vier X er op nieuw op gezet, maar er verandert niets. nu wil ik eens een goede zenderlijst proberen, ik ben er nu al een tijdje uit wat de dreambox betreft en weet niet meer welke zenderlijst er goed zijn voor de dreambox 7025s. of heeft iemand anders een idee waar het aan kan liggende. schotel en de LNB en de diseqc switch zijn goed, en staan goed afgesteld, want als ik mijn anderen receiver de Rebox 9000 HD PVR er aan hang, dan is er geen probleem meer. dan zou je zeggen waarom laat je de rebox dan niet staan? klopt maar de dreambox is voor de verkoop en moet dan wel werken. voor de genen dit weet waar het aan kan liggen, en het op kan lossen voor mijn, al vast bedankt voor de moeiten. gr. Gert

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...