Ga naar inhoud


Verhoging telenet


Aanbevolen berichten

Dit is goed nieuws

 

Wat verandert er precies?

Basic internet klanten surfen met 30 Mbps maar liefst anderhalve keer sneller dan vandaag. Ze krijgen ook snellere upload (2.5 Mbps) en meer volume (100GB). Met dit instapproduct start internet van Telenet waar andere operatoren eindigen!

Fibernet krijgt een downloadsnelheid van 60 Mbps. Uploaden gebeurt tegen 4Mbps. Bovendien beschikken Fibernet- klanten voortaan over Vrij Downloaden.

Met Fibernet XL ben je met een snelheid van 120 Mbps niet in te halen. Meer goed nieuws: vanaf 24 juni verlagen we de prijs van dit product met 5 euro.

Ook onze zakelijke klanten worden getrakteerd: Business Fibernet M, L en XL krijgen een hogere download- (tot 120Mbps) en betere uploadsnelheid (5 Mbps).

 

Bron:telenet blog

aangepast door _Bartje_
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Spannend. Ik heb nu 5Mbit/100Mbit maar men haalt die 100Mbit vrijwel nooit, vooral overdag niet.

Ik krijg er dus nu 20Mbit bij waar ik feitelijk niets aan heb.

 

Bij mij gaat Telenet 13 juli na precies 1 jaar contract de deur weer uit.

 

- Snelheden (met name download) worden niet gehaald. Overdag vaak maar 20Mbit.

- ik heb zeer lange tijd last gehad van hele korte storingen in de dienst, die weliswaar steeds maar 15 seconden duurden, maar wel 60 x op een avond.

- De 'vrij downloaden' is een enorme wassen neus. Zo vrij ben je namelijk niet. Je kunt sowieso niet onbeperkt downloaden, maar als je alleen maar 'veel' wilt downloaden moet je dat wel alleen 's nachts tussen 01.30 en 07.00 uur doen en die tijden lijken steeds krapper te worden. Dan heb je er natuurlijk niet zo gek veel aan. Ik zit continue mijn 'telemeter' te controleren want als ik er overheen ga zak ik terug naar een snelheid waarmee niet meer te internetten valt.

- Belachelijke prijs. 70 euro per maand uitsluitend voor internet.

 

Ik ga terug naar Scarlet, maar nu VDSL2

 

- 25 Mbit download

- 3 Mbit upload

- echt vrij downloaden

- 35 euro per maand.

- Nooit storingen (althans tijdens mijn 3,5 jaar ervaring met ADSL)

 

Bye bye Telenet ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind 35 euro ook veel te veel. Een aantal jaren geleden had ik snel internet voor 14,95 en voor 5 euro gratis telefonie.

 

Toen kon het wel voor die prijs.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Voor Belgische begrippen is 'vrij downloaden' met 25 Mbit down en maarliefst 3Mbit up voor €35,00 p/m een 'scherpe' prijs.

 

Een aantal jaren geleden kon je (In Nederland) voor €14,95 hooguit 16-17 Mbit down en 0,8-0,9 Mbit up halen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aantal jaren geleden kon je (In Nederland) voor €14,95 hooguit 16-17 Mbit down en 0,8-0,9 Mbit up halen.

 

Correct. Maar dat was toen wel je van het. Ik begrijp dus niet waarom ik nu voor alleen een beetje meer snelheid 35 euro of meer moet betalen terwijl ik er in veel gevallen minder voor terug krijg. Zoals binaire usenet groepen die vaak niet geleverd worden. En gratis telefonie bestaat ook niet meer.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend. Ik heb nu 5Mbit/100Mbit maar men haalt die 100Mbit vrijwel nooit, vooral overdag niet.

Ik krijg er dus nu 20Mbit bij waar ik feitelijk niets aan heb.

 

Bij mij gaat Telenet 13 juli na precies 1 jaar contract de deur weer uit.

 

- Snelheden (met name download) worden niet gehaald. Overdag vaak maar 20Mbit.

- ik heb zeer lange tijd last gehad van hele korte storingen in de dienst, die weliswaar steeds maar 15 seconden duurden, maar wel 60 x op een avond.

- De 'vrij downloaden' is een enorme wassen neus. Zo vrij ben je namelijk niet. Je kunt sowieso niet onbeperkt downloaden, maar als je alleen maar 'veel' wilt downloaden moet je dat wel alleen 's nachts tussen 01.30 en 07.00 uur doen en die tijden lijken steeds krapper te worden. Dan heb je er natuurlijk niet zo gek veel aan. Ik zit continue mijn 'telemeter' te controleren want als ik er overheen ga zak ik terug naar een snelheid waarmee niet meer te internetten valt.

- Belachelijke prijs. 70 euro per maand uitsluitend voor internet.

 

Ik ga terug naar Scarlet, maar nu VDSL2

 

- 25 Mbit download

- 3 Mbit upload

- echt vrij downloaden

- 35 euro per maand.

- Nooit storingen (althans tijdens mijn 3,5 jaar ervaring met ADSL)

 

Bye bye Telenet ;)

ik ben ook bij scarlet op vdsl2+,en haal snelheden tot 35 Mb/s.ook overdag.

totaal tevreden,een goed product voor een goede prijs.sorry voor de reclame

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...