Ga naar inhoud


Kaartuitval


hugogertie

Aanbevolen berichten


Hebben meer mense kaart uitval na 3sids?

Hir plotseling beeld plat

 

Ik heb de laatste tijd ook heel veel last van hapering in het begin vd avond, vaak werkt het na een keer opnieuw activeren weer.

Nu inderdaad op 3 gezet ipv 4 en lijkt het inderdaad beter.

 

Dit is echt iets vd laatste weken, voorheen nooit voor gekomen, wanneer het hapert en ik stop de betreffende kaart in een andere receiver, hapert hij ook op die receiver.

aangepast door Royco
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik zo laat reageer i.v.m drukte.

Kaart stond gewoon uit en na 20 minuten kwam het beeld weer terug en gaf foute emc af. Wanneer je op een zender zet zie dat hij een sleutel afgeeft maar geen beeld. Draai met Oscam en kaart is goed geupdate.

Merk de laatste tijd wel vaker dat de kaart bij 3 gelijktijdig decoderen hapert met dank aan CD. :mad:

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ze zo verder gaan doen,gaan ze mogelijk alle satellietkijkers wegjagen naar dvb-t/c of ip tv of glasvezel tv.bij die laatsten betaal je éénmaal abonnement voor alle decoders,wat niet zo is bij satelliet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij gebruik binnenshuis gaat je verhaal op, maar bij gebruik buitenhuis wordt het anders.

DVB-c kan alleen buitenshuis worden gebruikt in bv. Ziggo-gebied, en Digitenne als je ontvangst hebt. Bagger-SD, wel te verstaan.

Dus wanneer is het wegjagen, en waar kun je beter terecht?

 

Satelliet bereikt vrijwel heel Europa en zelfs daarbuiten. Dat CDS iets anders omgaat met meerdere kaarten dan kabel of terrestrisch, ligt voor de hand.

De vraag is natuurlijk wel, welke speelruimte CDS toekomt om misbruik tegen te gaan.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satelliet bereikt vrijwel heel Europa en zelfs daarbuiten. Dat CDS iets anders omgaat met meerdere kaarten dan kabel of terrestrisch, ligt voor de hand.

De vraag is natuurlijk wel, welke speelruimte CDS toekomt om misbruik tegen te gaan.

 

Maar volgens mij mag je niet buiten Nederland kijken met een CD kaartje...

dus een vakantie huisje in het buitenland met een schoteltje aan de muur heb je nog geen Nederlandse zenders... behalve BVN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het ook op VTMHD de laatste twee weken , draaide oscam unstable op 4/11

 

voorheen ook nooit last gehad

 

Heb hier een tijdje terug in een thread gelezen door Theparasol dat 4/9 beter werkt en moet zeggen , nergens last meer van gehad de afgelopen weken sind ik op 4/9 ben over gegaan

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...