Ga naar inhoud


hoe irriteer je iemand


frododehobbit

Aanbevolen berichten

Laat een banner door het beeld lopen met een extra groot lettertype. Doe dit minstens 3 keer na elkaar en herhaal dit verschillende keren per avond. Is er echt geen andere manier om te laten weten dat deze zender binnenkort enkel met een hd-ontvanger te bekijken is. E-mail,brief....

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb die niet,dus ik zal al goed zitten zeker.zou met mijn sd dreambox even moeten kijken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja maar als je geen HD-ontvanger hebt, heb je toch ook recht om ongestoord naar een tv-programma te kijken.

 

Als je geen HD ontvanger hebt, kan je straks die zender helemaal niet meer bekijken.

Het is dus een waarschuwing aan die kijkers, pas op, direct heb je geen beeld meer op deze zender, tenzij je een DVB/S2/MPEG-4 ontvanger aanschaft.

 

Ik moet zeggen, dat soortgelijke onderwerpen met enige regelmaat terug komen.

Voor de omschakeling zijn er mensen die klagen over de informatie op het "oude"kanaal, na de omschakeling komen er mensen klagen dat hun beeld weg is en ze helemaal geen waarschuwing gehad hebben.

 

Typisch een gevalletje van 2 kansen, of je doet het niet goed of je doet het verkeerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...