Ga naar inhoud


Zenders vallen uit Vu Ultimo


Satkieker

Aanbevolen berichten

Zit vanavond ned1 HD sport tekijken valt opeens beeld weg eerst blokken en dan naar paar seconden afstemming mislukt en dat heb ik op enkele zenders meer van canaldigital.

Andere LNB erin gezet ook dat mogt niet baten de zenders doen het 3 seconden komen blokken in beeld en afstemming mislukt. Op andere zenders doet de onvanger het wel goed zoals de ned 1 SD en ook doet ned 3HD het goed.

Ook al een nieuwezender lijst erin gezet ook dat helpt niets...? Iemand een idee waar dit aan kan liggen.

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alles weer op nieuw aangezet connectoren zowel buiten als binnen ik gebruik nu de duo lnb van canaldigitaal erin (een nieuwe) ook dat mogt niet baten. Zet ik de ontvanger uit achterop en zet hem weer aan dan doet NED1 HD 10 seconden en singaal is maar 27% en dan valt NED1HD uit 0% nog en ook op SBS6 HD 0 %.

Maar op alle regionale zenders goed beeld en op NET5 HD en VERONICA HD 99% en alle SD kanalen zoals ned 1 2 3...... en RTL... SBS.... gewoon beeld hier en verder ook alles prima beeld. Vermoed dat de TUNER stuk aan gaan is mischien door het onweer hier vanavond.

Ik heb op astra 23.5 op de Verticale transponder totaal geen 1 zender meer die beeld geeft Horizontaal doen gewoon alle zenders zowel astra 19 en de 23.5

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...