Ga naar inhoud


Ariva 102 mini RS 232 Firmware- Upgrade


Radenko@onsbrant

Aanbevolen berichten

Wie heeft er ervaring met RS 232 Firmware-Upgrade met de Ariva 102 mini. Zoja werkt het ook. In de ned. handleiding staat dat je voor de firmware de allcode moet gebruiken en dan op start. En voor de settings de userdb code en start. Maar hoe stel je de ontvangende Ariva 102 in ?

Wie weet raad. 2e vraag vraag de nulmodem kabel naar PC werkte bij mij niet heeft iemand daar nog aanwijzingen voor. Alvast bedankt.

 

M.vr.gr. Radenko

Vu+ duo met combi van 4xlnb twin vast en toch draaibaar met 1 schotel

Dreamb 800SE met T55 4x lnb

Link naar reactie
Delen op andere sites


RS232 Firmware upgrade geen ervaring mee.

 

Het gebruik van de RS232 kabel werkt als volgt;

* Kabel aansluiten.

* Je start je editor programma en laad de setting lijst.

* Je start in het programma de PC to STB functie.

* Dan zet je de Ariva pas aan! Even wachten en je zult op de PC zien dat er wat gebeurd.

 

Downloaden uit de Ariva werkt exact hetzelfde, maar dan met de STB to PC functie uiteraard.

 

Suc6,

 

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waterstofcyanide bedankt voor je reactie. Maar ik lees nu dat ik met mijn vraagstelling niet overduidelijk was. De vraag had moeten zijn wie heeft ervaring met Firmware upgrade en zenderlijst overdracht, van de ene Ariva 102 naar de andere Ariva 102. Je hebt dan een kabeltje nodig met twee 3.5 mm stereo pluggen waar de in en uitgang van beide pluggen omgekeerd zijn aangesloten. en dan is de vraag hoe stel je de ontvangende Ariva 102 in. Wie heeft er ervaring mee.

Vu+ duo met combi van 4xlnb twin vast en toch draaibaar met 1 schotel

Dreamb 800SE met T55 4x lnb

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij kan je de firmware en settings dumpen op een usb en dan op de andere ariva zetten. Kijk even in het menu van de ariva. Volgens mij staat er update via usb en dumpen naar usb of iets dergelijks.

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...