Ga naar inhoud


Telenet misleid klanten met FUP


Michel

Aanbevolen berichten

Het schijnt na de laatste firmware update dat het beter is , ik merkte het bv op irc , wat teveel servers en dan was er geen doorkomen aan . Vandaar het nu zo opgelost .

 

 

Ps , blijkbaar is bij scarlet de 36u ip renew ook afgeschaft , heb nu al sinds 27/08 hetzelfde :D . Hopelijk is het nu een vast IP en geen 96 u ofzo .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


off toppic:dit ip adres wijziging,is niet zo erg,ik gebruik een dyndns updater voor het ip te weten.helaas ondersteunen die scarlet modems dit niet,of ik vind het niet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik no-ip . Alleen moet dan je pc laten aanstaan voor de update's ( die direct worden doorgevoerd dan ) . Maar het is natuurlijk niet ideaal .

 

Zet eens in de modem pppoe uit (bridge mode), dan je eigen router die sessie laten opzetten met je user en pass , dit werkt ( bij de meeste outers ) , in je router heb meestal wel een dyndns updater zitten . Maar of de tv poort dan nog werkt geen idee .

 

Er zijn wel wat forums waar je daar meer over vind ( mag ik waarschijnlijk niet vernoemen ;) ).

aangepast door smoking

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

de sagem wordt verplicht door BIPT.Belgacom mag enkel toestellen met zijn naam plaatsen op eigen lijnen.De BBOX2 is dat dan.Met de software update zou alles beter moeten gaan.Die gebeurd normaal automatisch.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet eens in de modem pppoe uit (bridge mode), dan je eigen router die sessie laten opzetten met je user en pass , dit werkt ( bij de meeste outers ) , in je router heb meestal wel een dyndns updater zitten . Maar of de tv poort dan nog werkt geen idee .

 

Normaal blijft je tv en je telefoon werken met pppoe uitgeschakeld.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

de sagem wordt verplicht door BIPT.Belgacom mag enkel toestellen met zijn naam plaatsen op eigen lijnen.De BBOX2 is dat dan.Met de software update zou alles beter moeten gaan.Die gebeurd normaal automatisch.

In 2010 heeft de BIPT belgacom toestemming gegeven om de sagem/bbox2 als verplicht voor te schrijven omdat de

specs van vdsl2 nog niet vast omschreven waren om functionaliteit de waarborgen.

 

Ondertussen staan de vdsl2 protocollen vast en is die toestemming voor belgacom vervallen ,de fritz 7390 en andere modems werken

tegenwoordig al perfect op de vdsl2 lijnen van belgacom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...