Mumzel Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 gebruiker naam :root password :root probeer dit eens Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
man007 Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 (aangepast) De nieuwe protoplex v1 is een erg mooie image alleen Dvb c werkt nog steeds niet omschakelling van dvb t naar dvb c werkt niet goed. Hoop dat er vandaag nog een oplossing voor komt. Feedchaser. . 4 november 2012 aangepast door man007 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
man007 Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 (aangepast) gebruiker naam :root password :root probeer dit eens Dit heb ik al staan in DCC, en krijg de zelfde foutmelding. 4 november 2012 aangepast door man007 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sevensheaven Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 kijk even welke poort gebruikt word..is niet vanzelfsprekend 80.. mvg stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
man007 Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 kijk even welke poort gebruikt word..is niet vanzelfsprekend 80.. mvg stef Gecontrolleerd is 80. Is er geen manier om terug te gaan fabrieks instellingen, Spark downloaden via golden-media.net en opnieuw flahsen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 FTP is poort 21, Telnet = poort 22 . DCC ken ik verder nietm gebruik FTP client Gr. Cor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
man007 Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Ftp connect werkt weer. Ik weet wat ik fout heb gedaan, gisteren ben ik bezig geweest met de Plugin van pagina 3 die Sevensheavens heeft gepost, maar kreeg oscam niet werkend en heb alles vanuit de box verwijderd, later ben ik via Ftp gaan kijken en stonden alle mapen en plugins nog in de box. Dus heb ik alle mappen verwijderd vanuit Ftp, met de bedoeling het werkt niet, dus weg ermee, dat was niet slim want hierdoor heb ik mogelijk ook bestanden verwijderd die nodig zijn om Ftp werkend te krijgen. Net heb de plugin via usb geinstalleerd en voila zit in de box. Oscam heb ik wekend gekregen, wat ik heb gedaan is alle instellingen in de plugin verwijderd behalve oscam-1.10rc-svn-sh4-linux, en heb mijn kaart instellingen die werken met enigma gekopieerd en vervangen, keys, oscam files enz. Reboot gedaan en oscam werkt tot nu toe dan . Scan gedaan en alle zenders zijn binnen alleen, alles is door elkaar. Kan iemand mij helpen met een zenderlijst voor Spark, enigma zenderlijst heb ik hier wel liggen alleen die werkt natuurlijk niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sevensheaven Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 jawel hoor... er is een spark reque versie(al eerder genoemd) en dan kan je spark op de zelfde manier instaleren als de HDMU versie. Zorg dat de box automatisch opstart met spark. Software op usbstick knop ok ingedrukt houden box aan en dan zie je spark..blah blah force..dan ok knop loslaten en pijltje naar recht drukken.. grt stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sevensheaven Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Het gaat hard met nieuwe firmware.. ik blijf toch bij de software die er nu opstaat. Werkt prima Heel af en toe moet ik heen en weer zappen voor beeld maar over het algemeen werkt het prima. zowel kabel als sateliet. Maar toch wou ik jullie de nieuwe firmware niet onthouden. zet deze link bij je favorieten,dan blijf je op de hoogte van de HDMU update's. http://images.hdmedia-universe.com/spark7162/ grt stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Zo, dat gaat zeker hard. Ik heb zaterdag versie 1273 erop gezet, die staat er nu niet eens meer bij. Ik ben trouwens zeer tevreden over die versie : lijkt zeer stabiel, en opnames op USB schijf gaan nu ook goed : hij schakelt nu over naar de juiste zender bij het starten van een opname. Bij de vorige versie kreeg ik vaak een hanger. Zijn trouwens wel beta versies, waar zouden de definitieve versies staan ? Ik denk dat ik weer eens een poging ga doen om de Ziggo smartcard werkend te krijgen. En dan nog uitzending gemist, dan is ie perfect. Groetjes: Cor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sevensheaven Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Goed om te horen cor. Waar de definitieve versie's te vinden zijn weet ik niet. Laat maar weten als je de ziggo kaart aan de praat hebt,met HDMU en laat dan ook weten hoe je het gedaan hebt. grt stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 november 2012 Delen Geplaatst: 8 november 2012 Gevonden : Ziggo kaart werkt nu bij mij . Wel met nieuwe Oscam versie 7884, de oude versie kan ik niet meer vinden, is eruit gehaald wellicht. Ook meteen laatste versie 1308 erop gezet, is niet helemaal perfect, dus er zal weer snel een nieuwe versie komen. Gr. Cor Oscam.server : [reader] enable = 1 label = upper description = casema protocol = internal device = /dev/sci0 caid = 0602 rsakey = 3C8633AAC0D367533DEC7BB2EEEDEB8CA3ADA52E58B99BB34672783277A1DAAC3B6106AD0909774E031B2A6E30195B437683AD0FC599B87D08CEA47BE1B6C76A boxkey = 1122334455667788 detect = cd mhz = 600 cardmhz = 600 group = 1 emmcache = 1,3,15 lb_weight = 1000 ratelimitecm = 4 ratelimitseconds = 10 cooldown = 10,60 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sevensheaven Geplaatst: 8 november 2012 Delen Geplaatst: 8 november 2012 Bedankt cor..ik ga het eens proberen hier ivm mijn ziggo kaartje. even wachten tot vrouwtje klaar is met tv kijken..lol grt stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 november 2012 Delen Geplaatst: 8 november 2012 Ik heb wel vandaag al een aantal malen een freezer gehad, Spark moest uit/aan gezet worden met schakelaar aan achterkant. Kan aan Oscam liggen of aan HDMU versie 1308.Zie zojuist dat er al weer versie 1318 is, ga ik morgen proberen. Gr. Cor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VW T5 130PK Geplaatst: 8 november 2012 Delen Geplaatst: 8 november 2012 Was ff aan het zoeken op het net en kwam dit tegen "spark_7162_hybrid_openpli" morgen eens kijken wat dit is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen