Ga naar inhoud


Geen VTM HD meer in Basic Light pakket?


bccrew

Aanbevolen berichten

Hallo ik probeer aan allen een antwoord te geven

Ik reageer nu maar omdat ik nu maar problemen heb en nu maar geregistreerd ben. Mijn handtekening??????  Ik weet niet wat dit is ,ik heb toch niets daarover ingevuld?

Vroeger had ik zelfs 2 abo's BASIC en BASIC+ . BASIC+ over 3 jaar opgezegd en basic behouden.  Ik heb nu ook maar gezien dat mijn pakket LIGHT geworden is.

Iets onjuist op hun site?: ja ==> Als je kijkt op tabblad digitale tv Staan de 3 paketten vemeld BL/B/en B+. Als je dan bij BL kijkt welke zenders je krijgt zie je bij de NIET HD zenders; de icoontjes van de zenders VTM ; EEN,CANVAS enz... en eronder de HD zendersStaan er maar 4 zendericoontjes nl.: één ;canvas;edge en National Geografic du VTM ontbreekt er, maar op de nieuwe zenderlijst die je kan bekijken geüpdated 9/2014 staat VTM er wel bij dus niet zelfde.

Maar volgens jullie berichten die ik nu al binnenkrijg moet de zenderlijst juist zijn en VTM-HD moet nog te bezien zijun met LIGHT pakket?

De andere HD kanalen EEN;CANVAS,.... heb ik wel genoeg signaal/kwaliteit: zo iets van 77/83.

TV- Vlaanderen service winkel dichtst in mijn buurt (LOPPEM) is nog 14 dagen in verlof. Zal het danh daar vragen indien dan nog niet in orde.

TV-Vlaanderen Basic Light-DB7 ontvanger

Link naar reactie
Delen op andere sites


GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

de gewone NPO zitten nog in basic light. Mss. dat deze bedoeld werden.

nr. 111-112-113 in de lijst.

 

Wimo01

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad de NPO zenders heb ik wel maar dus niet HD . En ik denk dat ik nu toch ook al 10 jaar klant ben!

Maar wist dus niet dat NPO de Nederlandse zenders zijn.Gewoon van te zoeken naar NED1-2-3  Maar kijk toch bijna nooit naar de Nederlandse posten, daarmee.

Raar maar mijn schotel staat redelijk uit de wind en mooi vast. De connecter aan kabel  en tussenin want kabel is verlengd terug her gekableerd en er mooi vast op gestoken

Ik zal dus verder afwachten tot winkel hier terug open is en zien of hij bij hen te bekijken is met mijn kaart.

Zal zelf ook nog eens mijn kaart heraktiveren.

In ieder geval bedankt voor de vele reactie's.

Ik laat weten wanneer het terug werkt (of niet)

 

pandora6039

TV-Vlaanderen Basic Light-DB7 ontvanger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb altijd de NPO in HD ontvangen met het light abo. maar ik heb pas TVV sinds juli 2012, dus zeker niet van het eerste uur.

Ik heb destijds wel een activatie moeten aanvragen voor het 3de VRT-net  in MPEG 4 te decoderen, misschien is het daardoor.

 

op de extra kaart heb ik geen NPO ( SD of HD) maar wel ketnet/ Op12 laten activeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...