Ga naar inhoud


sky ita 09cd (wederom aanvallen)


Aanbevolen berichten


even ter aanvulling , naar aanleiding van verschillende pms , de card geeft error 9995 aan , de nieuwe card dat je in de plaats gaat krijgen gaat even werken maar na de controle moet deze in de oorspronkelijke box steken met internet er op aangesloten , zoniet schakelen ze de card uit

 

 

 

mvg

je moet dan verplicht internet hebben?

waar gaan we naartoe?

de wet op de privacy,zullen ze algauw in de dodenboek kunnen schrijven,want als ze alles gaan beginnen weten?

je kan zeggen,bij bc en tn is het ook zo,maar ja,waarom weet ik niet,heb ik er daar mij minder moeilijk mee,dat er een retour kanaal is.maar bij tvv zou ik het niet moeten weten,

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat het bij wet verboden was in Italië om een smartcard aan een decoder te koppelen. Daar heb ik een tijdje geleden toch wat over gelezen, helaas kan ik het natuurlijk niet terug vinden.

 

Ik heb overigens géén retour kanaal bij Telenet. Mijn Digicorder is niet interactief en ik heb dit ook aan Telenet meegedeeld, zij maakten daar overigens geen probleem van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet dan verplicht internet hebben?

waar gaan we naartoe?

de wet op de privacy,zullen ze algauw in de dodenboek kunnen schrijven,want als ze alles gaan beginnen weten?

je kan zeggen,bij bc en tn is het ook zo,maar ja,waarom weet ik niet,heb ik er daar mij minder moeilijk mee,dat er een retour kanaal is.maar bij tvv zou ik het niet moeten weten,

Bij telenet moet je de boxen niet perse via UTP aansluiten op de modem.

Dit dient voor rode knop, bestellen van content, tvgids tot 14 dagen en zo nog wat dingen als buienradar.

Enkel als je meer als 1 digicorder of box hebt moeten ze allebei zijn aangesloten op je modem, als je dat niet doet gaan de extra pakketten niet werken op de extra boxen.

Nagenoeg perfecte fraudecheck dus.

Bij belgacom komt het signaal via de UTP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij telenet moet je de boxen niet perse via UTP aansluiten op de modem.

Dit dient voor rode knop, bestellen van content, tvgids tot 14 dagen en zo nog wat dingen als buienradar.

Enkel als je meer als 1 digicorder of box hebt moeten ze allebei zijn aangesloten op je modem, als je dat niet doet gaan de extra pakketten niet werken op de extra boxen.

Nagenoeg perfecte fraudecheck dus.

Bij belgacom komt het signaal via de UTP.

Wie heeft de dag van vandaag maar 1 tv?dus bijna iedereen zal misschien wel 2 boxen hebben,en dan is utp nodig.

zonder utp maken ze die box al zo kaal gelijk kweetnie wat.

ja,ik zeg eigenlijk dat,maar bij mobistar heb je ook een utp'tje nodig voor de volledige werking ervan.niet verplicht,maar de update's komen via dit kabeltje.het mogelijk maken ervan,is goed,het verplichten niet.zie me eens mensen van 80 jaar i'net moeten nemen om hun favoriete sat zenders te bekijken? :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

magicmerlin, Eerst kan de nieuwe kaart zgn niet meer gedeeld worden volgens jou. Het enige wat jij hoort zijn geruchten en iedereen roept wat anders. De info is erg ontbetrouwbaar. Er zijn genoeg kaarten die nooit zijn uitgevallen en prepaid kaarten blijven ook werken want die zijn niet eens gekoppeld.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...