Ga naar inhoud


Geen signaal op Tuner A en B


sjony

Aanbevolen berichten

nu heb ik de zenderboeket van ROTOR@likra23.8.2012 maar nu kan ik de twee Tuners bij Tuner configuratie niet instellen Tuner Afrown.gifLeeg) TunerBfrown.gifleeg) ik heb wel signaal op de satelite kabel ik heb het getest met de de Openbox S9 en daar ontvang ik gewoon beeld op?

 

ik snap er niets meer van nu kan ik nog geen senders ontvangen om dat ik de Tuner niet kan instelen om dat deze Leeg zijn komt dat meschien door de rotor zetting lijst. normaal zit er ook maar 1 Turner in en nu in eens twee.

 

Dreambox HD SE

image OpenPli 2.1 Enigma

 

Voor dat ik de rotor zetting lijst er in zat deet de Turne A het gewoon en kon ik handmatig zendrers zoeken nu met de rotor zetting lijst word hij niet meer herkent?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier mag niet over gepraat worden door de moderator dus doe ik dat ook niet,ik vraag daar niets over en praat er ook niet over. ik vraag alleen hoe het met de turner zit daar mag ik wel overpraten. ik heb de senderlijst dus gewist en nog helpt het niet.. pas na dat ik OpenPli opneuiw er in gezet heb ziet hij weer TunerA:BCM4505 (DVB-S2) en kan ik hem pas weer instellen. Als ik automaties senders zoeken kies vint hij de sendes Sky HD niet op welke satelite zit Sky HD en de NL HD pakket ?

aangepast door sjony
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...