Ga naar inhoud


3sat binnenkort bij Belgacom TV


Timm1983

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

De Belgische kijkers van Belgacom TV krijgen er binnenkort 3sat bij. Langzaam maar zeker begint het Duitstalig aanbod te groeien.

- ARD

- 2DF

- BRF

- 3sat

 

Hopelijk duurt het nu niet lang meer. Laat 3sat maar komen.

 

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik kan die zender al jaren ontvangen,dat is nu het voordeel van een satelliet installatie.

dan heb je ze (bijna) allemaal.

ik weet wel dat belgacom daarvoor moet betalen,maar volgens mij zijn FTA zenders doorgeven het goedkoopst.

en de mooiste zitten er nog niet in.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sattv4iedereen

 

SInds april 2009 kijk ik geen sat meer, enkel maar Belgacom TV.

Dus de komst van Duitse zenders bij Belgacom TV is goed nieuws om naar uit te kijken.

Tegenwoordig zijn ook de Duitse zenders publieke en commerciële zenders online via Internet te zien wereldwijd.

Van RTL4578 en SBS6 is nog geen sprake om ze vrij online te bekijken, dit kan nu enkel als men klant is bij Ziggo of UPC.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

Naast 3sat komt ook de zender RTPI binnenkort beschikbaar bij Belgacom, een exacte startdatum is nog niet bekend.

Iets moois om naar uit te kijken dus, straks is Belgacom 2 zenders rijker.

 

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik zou moeten kiezen tussen bc en sat om te kijken naar 3 sat,dan weet ik wel sat te kiezen,beeld is veel beter op een plasma full hd tv.heb het al meegemaakt met ard en zdf.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...