Ga naar inhoud


Welke extra zenders krijg je met de TVV extra kaart.


sat87

Aanbevolen berichten

Misschien vreemde titel, maar met een TVV extra kaart kreeg je tot voor kort alleen de Vlaamse TV zenders door.

Nu sinds enkele dagen ontdekte ik dat Nederland 1,2,3HD ook met deze kaart zijn te bekijken.

Dit zie ik nergens op de site van TVV staan. De TVV kaart zit in de officiele TVV-module in mijn CT5100C die NIET verbonden is met internet.

 

Heb ik iets gemist of is dit een foutje van TVV.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wie het light pakket heeft krijgt op zijn 2de kaart alle zenders te zien die in het light pakket zitten.

Degenen die het basis of basis + pakket hebben krijgen alles te zien wat in het het basis pakket zit.

dwz voor zenders die enkel open gaan met het basis + pakket , moet men een nieuw abonnement afsluiten op zijn 2de kaart.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de hoofdkaart zit basis+, dan zou op de extra kaart basis zitten waar GEEN Nederlandse HD zenders bij horen.

Ik ontvang die dus wel. Ook La une HD, La Deux(SD), RTL-TVI HD, RTLclub (SD) komen door.

De overige zenders van het Basis+ pakket komen niet door.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermoedelijk een fout bij tvv, op de 2e kaart zit nog steeds wat vroeger het vlaams pakket heette. Nu wordt deze term niet meer gebruikt door tvv:

http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/digitale-tv/optie-extra-kaart.aspx

Inderdaad gaan genoemde zenders nu open met zo'n kaart.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mago,

 

Als je het pluspakket hebt met HD optie dan is dat lijkt dit volgens mij op Basic+.

 

Je krijgt dan extra HD zenders o.a. History HD (niet gelijk aan de SD versie), Discovery Showcase HD.

Als je deze niet hebt dan heb je toch geen HD optie.

 

Voor de actuele zenders moet je even kijken op de TVV site bij Basis+.

Ik weet niet welke ooit in het oude pluspakket zaten.

 

Grappig, dat je nu op de 2de kaart al 9 van de 17 betaal HD kanalen van Basis+ krijgt. (ok, niet de spannenste, maar toch)

aangepast door sat87

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 2 smartcard, indertijd een extra kaartje genomen voor de Vlaamse zenders op een decoder in de slaapkamer:

 

130572598xxxxxxxx

Extra Kaart 31-10-2012

 

130572669xxxxxxxx

Basispakket 31-10-2012

 

 

Nu kan ik met de gewone kaart NED 1 HD zien etc, maar met de Extra kaart niet.

 

Klopt dit? Want als ik de logica zowat volg in de posts hierboven zouden beide kaarten identiek moeten zijn qua zenders?

aangepast door bccrew
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik uit het voorgaande opmaak: dat bij Basis+ de Ned.HD zenders op de 2de kaart te zien zijn (samen met de Waalse), blijkbaar niet bij "gewoon" Basis

Beide kaarten zijn dan zelfs niet identiek want History en dergelijke zenders krijg je ook bij Basis+ niet op je 2de kaart (zonder extra abbo).

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Stefke

 

Dan zijn volgens mijn extra kaart, Ned 1,2,3 HD, en RTL-TVI HD, La Une HD, La deux en RTL club zeker Vlaamse zenders geworden.

 

Zoals "Gerard 76" al schreef zal het wel een foutje van TVV zijn . Of meerdere mensen hier hebben gewoon geluk.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ja veel geluk blijkbaar want hier doen ze het nog steeds inclusief de Walen (Telesat).

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...