Ga naar inhoud


nieuwe 9200 blijft hangen tijdens booten...wat te doen


brijdec

Aanbevolen berichten

Hallo heb vandaag alles aangesloten en de 9200 eerste keer opgestart.

Ik heb gelijk software update uitgevoerd.

Kreeg keuze sofwtare update en reboot

Toen begon er een download en vervolgends een reboot.

heb een uur gewacht maar hangt nog steeds. na menu-toets geberurde niets. na uit een aanzetten via de afstand bediening gebeurde ook niets.

wat nu ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geen probleem, wel even wat werk.

 

Laatste bootloader ophalen van de ET-site met de pc of laptop en uitpakken op een mem stick. Box staat helemaal uit via de schakelaar aan de achterkant. Stick aan de voorkant in de box en weer aanzetten.

 

Druk op de pijltje omhoog toets ,tweede van de linkerkant, dus NIET op de oke toets en hij gaat flashen.

 

Daarna weer box helemaal uit en de laatste Openpli 3.0 ophalen, uitpakken op de stick, ook weer aan de voorkant erin en nu WEL de oke toets drukken. Gaat weer flashen en start dan op.

 

Veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je snelle reactie..........ik ga gelijk aan de gang. Had niet verwacht gelijk al problemen te kijgen .. heb de box gisteren gehaald en vandaag alles aangesloten........inmiddels de box uitgezet en weer opnieuw opgestart......maar blijft weer hangen...op de display staat "booting" ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok. ik heb eerst de openpli 3.0 gedaan. de box herkent wel de openpli want dit verschijnt tijden het boot/flash process op de display. maar dan gaat hij weer booten en blijft vervolgens hangen. daarna heb ik zools gezegd de bootloader op een schone stick gezet en de bootloader geflashed. ook deze bleef tijdens het booten hangen. daarna toch wel de openpli 3.0 gedaan maar ook deze blijft hangen. wat nu ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

data_bootloader_et9x00.rar Dit zou de juiste bootloader moeten zijn. Gebruik de eerste et9x00. Let op het juiste flashen en dan de image 3.0. Dit zou toch moeten lukken.

 

In het begin, nu een klein jaar geleden, dacht ik ook dit wordt nooit wat. Maar hij draait als een speer en laat me eigenlijk veel zien. Zelfs Boer zoekt vrouw. Sorry lezers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok vanavond opnieuw de bootloader uitgepakt en et9xx00 mapje op een fat32 geformateerde usb gezet.

box uit, stroom eraf. usb aan voorkant erin. stroom erop en schakelaar achter aan.

op de display vesrchijnt vervolgens

image gevonden. et9xx00....... wilt u flashen kies dan arrow down ( ok/cancel). ik druk pijl omhoogtoets aan voorkant vd box en op het tv scherm verschijnt het rode extrend logo... op de box in de display komt booting ...even daarna fltis het tv scherm uit en komt er het scherm openpli.org... terwijl de display nog steeds op booting staat...daar blijft het bij.....na 5 minuten staat er nog steeds booting en de tv vertoont het zelfde scherm vna openpli.org........... wat te doen? het is niet echt om vrolijk van te worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij flasht niet maar probeert door te starten. Iets werkt er dus niet met de usb stick. In de display moet staan ET9X00. Bij jou staat er twee keer et9xx00

Kan een typefout zijn maar feit is dat er niet geflasht wordt. Zie je het logo dan boot hij dus wel op en moet het probleem wel de image zijn.

 

Maar probeer nu eerst maar weer de image erop te krijgen want het lijkt niet aan de bootloader te liggen. Kies een zeker goed werkende usb stick met fat 32 geformateerd en de image rechtstreeks uitgepakt op die stick. Dus niet vanaf de pc erop kopieren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok......na twee andere usb sticks geprobeerd te hebben is het nu gelukt...deze laaste pli is met succes geflashed.... :)

 

na twee minuten flashen kwam een spontane reboot en toen kwam er een wizard voor de afstandsbediening denk ik ?

 

nu de volgende stappen ? hoe verder ?

ik heb nl een andere afstandsbediening zie fotootje

 

en .....je had helemaal gelijk met die USB stick !!post-63495-0-46472000-1353355370_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...