Ga naar inhoud


bouquet aanpassen ...openpli 6.2


lindberg

Aanbevolen berichten

goedemorgen ...

 

sinds een tijdje heb ik openpli 6.2 geflashed op de xtrend...werkt redelijk goed,alleen wanneer ik een 

bouquet aanpas aan mijn eigen zender voorkeuze slaat de box dit niet op...dwz het blijft er staan zolang

de box aanstaat...eenmaal aan en uitgezet is de door mij aangepaste zenderlijst weer in de originele staat.

ik kan nergens iets vinden van  "opslaan " of zo......iemand enig idee ??? 

 

thanx Lindie.

 

 

live long and prosper !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
1 uur geleden zei lindberg:

leuk....... 

Limburgers onder elkaar?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ceesv , heeft helemaal niks te maken met Limburgers onder mekaar ,maar kennelijk zitten er figuren tussen die niks anders te doen hebben dan onzin verkopen.

ik heb volgens mij toch een normale vraag gesteld...en btw...probleem is al opgelost....

aangepast door lindberg

live long and prosper !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de reactie van Tonski nog eens goed bekeken en moet toegeven dat ik hem ( door een schrijf fout ) verkeerd begrepen heb,

dus mijn excuses aan tonskidutch....om alsnog een antwoord op je vraag te geven : ik zet de receiver uit met de afstandbediening..

maar anyway na een update is alles weer ok !

live long and prosper !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eh, bedoel je op stand-by zetten?

Om instellingen op te slaan moet je de ontvanger (software) afsluiten en weer opnieuw opstarten.

Maar misschien bedoel je dat te zeggen met uitzetten met de AB.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, ik bedoel helemaal uitzetten... gaat ook via de ab. echter wanneer ik dat deed waren alle veranderingen in het bouquet verdwenen.. maar nu na de update is alles weer ok. de lijst blijft zoals ik hem bewerkt heb 😉

live long and prosper !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...