Ga naar inhoud


AEG wasmachine L87685FL van langer snoer voorzien, is dat moeilijk?


Miauw

Aanbevolen berichten

De keuze is op de wasmachine AEG L87685FL gevallen, maar is deze wasmachine moeilijk van een langer snoer te voorzien?

 

Ik kan het laten doen, maar 20 euro voor 2 meter snoer is best duur, ik vindt het belangrijker dat ik het volgens de regels kan aansluiten.

 

Weet iemand hoe je de liefst AEG L87685FL of anders een vergelijkbaar type AEG van snoer te voorzien?

 

Ik ga de wasmachine uiterlijk zondag bestellen, want tot dan is de prijs geen 949 euro, maar 814 euro.

 

Ik vind het alleen moeilijk in te schatten of het snoer makkelijk of juist moeilijk, dan wel niet te vervangen is.

post-34339-0-43579000-1354236684_thumb.png

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou het gewoon door de leverancier laten doen. Dan kost het wel 20 euro, maar dan heb je geen problemen met garantie denk ik.

Als je zelf gaat klussen aan een wasmachine ben ik bang dat je garantie weg is.

 

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het gewoon door de leverancier laten doen. Dan kost het wel 20 euro, maar dan heb je geen problemen met garantie denk ik.

Als je zelf gaat klussen aan een wasmachine ben ik bang dat je garantie weg is.

 

mvg,

The Iron Maiden

 

Bovendien, is 20 euro om een langer snoer er aan te laten zetten door een vakman, niet echt duur.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

je geeft 814 euro uit aan een wasmachine, en dan is 20 euro om er een langer snoer aan te laten zetten te duur?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ho ho, het snoer is slechts 2 meter, die van de wasautomaat is 1,8 meter, terwijl ik 3 meter nodig heb en de trekschakelaar onhandig aan de zijkant is geplaatst waardoor ik meer lengte nodig heb. Ik moet ook achter en onder de wasmachine kunnen om daar schoon te kunnen maken.

 

Het apparaat op z'n plek laten zetten kost 15 euro extra, aansluiten aan de trekscahakelaar gaat fors in de papieren lopen, want daar wordt ook weer veel meer extra voor gevraagd.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, die goedkope aanbieding moet toch uit de lengte of breedte komen. Stel deze vraag anders even in het rokende soldeebout forum. Ik denk niet dat het moeilijk is. Apparaat aan de achterkant openschroeven en een goed stuk snoer eraan zetten. Maar je garantie is wel een goed punt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, die goedkope aanbieding moet toch uit de lengte of breedte komen. Stel deze vraag anders even in het rokende soldeebout forum. Ik denk niet dat het moeilijk is. Apparaat aan de achterkant openschroeven en een goed stuk snoer eraan zetten. Maar je garantie is wel een goed punt.

 

Volgens mij heb je gelijk dat ik naar het rokende soldeerbout gedeelte van dit forum moet, de garantie ben ik niet bang voor, als er iets stuk is kan altijd het juiste snoertje er weer aangezet worden met eventueel een verlengkabeltje. Voor de opknapbeurt hing de wasmascine gewoon aan een zelf gemaakte verlengkabel, zo sluit een heel groot winkelbedrijf die zoveel reclame op TV maakt het ook aan.

 

Dit topic verhuizen is wat lastig, geen idee hoe dat moet, maar ik maak daar anders even een nieuwe aan.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste allemaal,

 

Ik blijk verkeerd te zijn voorgelicht, waar eerst over 2 meter gesproken werd, kan ik voor het zelfde bedrag tot 5 meter gaan, ruim voldoende.

 

Als ik de andere kosten en het risico voor het vervallen van de garantie tegen elkaar af streep, dan kom ik op een vrijwel gelijk bedrag uit en is de keuze snel gemaakt.

 

Bedankt voor het meedenken.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...