Ga naar inhoud


DM800hd se naar open pli


henk@antwerpen

Aanbevolen berichten

Nadat ik enkele maanden een dm7020hd tot volle tevredenheid in gebruik heb met openpli 3.0, heb ik een DM800HD se aangeschaft. toen ik deze naar openpli wil wijzigen krijg ik "invalid image". Heb ook de 2.0 geprobeerd maar zelfde melding. Toestel is in Eindhoven aangeschaft,zal dus wel origineel zijn.

Wat zie ik over het hoofd.Bij 7020 geen probleem gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nadat ik enkele maanden een dm7020hd tot volle tevredenheid in gebruik heb met openpli 3.0, heb ik een DM800HD se aangeschaft. toen ik deze naar openpli wil wijzigen krijg ik "invalid image". Heb ook de 2.0 geprobeerd maar zelfde melding. Toestel is in Eindhoven aangeschaft,zal dus wel origineel zijn.

Wat zie ik over het hoofd.Bij 7020 geen probleem gehad.

Het gaat hier om een DM-800HD SE en daar is gewoon OpenPLi 3.0 voor te downloaden..

 

http://openpli.org/download/dm800se/

Je hebt gelijk ik heb se over het hoofd gezien sorry verkeerde info van mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat ik enkele maanden een dm7020hd tot volle tevredenheid in gebruik heb met openpli 3.0, heb ik een DM800HD se aangeschaft. toen ik deze naar openpli wil wijzigen krijg ik "invalid image".

Waarschijnlijk staat er een oudere SSL op.

Eerst dreambox-secondstage 84 erop zetten. Daarna image

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op forum dm http://dreamboxupdate.com/ gevonden en uitgevoerd. Via usb Dream up kreeg ik terug foutmeldingen,ik vermoedde dat deze van de com instellingen kwamen,ik gebruik de com nml voor veel andere niet sat toestellen. Toen probeerde ik in dream up via ip en het verliep volgens forum. Zonder dreamup maar via browser lukte het niet. Daarna Open Pli via browser en alles verliep normaal. Inderdaad zoals profil hierboven meld. bedankt.

aangepast door henk@antwerpen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...