Ga naar inhoud


harde schijf


Geuze

Aanbevolen berichten

Hallo Loui

 

Kun je mij vertellen hoe ik op de harde schijf streams en livestream kan weghalen zodat ik deze kan vernieuwen.

streams staan bij pijltje naar beneden; favorieten en dan pijltje terug dan kom je bij de streams.

 

Groet

 

Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Loui

 

Wat je zegt begrijp ik wel. Maar op de harde schijf staat regionale zenders of earthcam streams.

Deze regels staan bij mij er wel 2, 3 keer in. Die regels wil ik weg hebben zodat ik één regel hebt van reg. zenders of e.c. streams.

 

Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Loui

 

Wat je zegt begrijp ik wel. Maar op de harde schijf staat regionale zenders of earthcam streams.

Deze regels staan bij mij er wel 2, 3 keer in. Die regels wil ik weg hebben zodat ik één regel hebt van reg. zenders of e.c. streams.

 

Hans

 

Op de zelfde manier, erop gaan staan menutoets verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...