Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb ipv openpli newnigma voor het eerst geinstalleerd. Open pli laatste versies waren onstabiel. Bij newnigma krijg ik echter geen enkele app te zien. Hoe kan ik cfboot activeren. Hoe krijg ik andere apps op mijn db ?

De fw is wel stabiel en ik kan mijn db weer normaal gebruiken.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

hoi kijk eens op hun site daar staat alles op

heb ik ook gedaan werkt super

de apps staan bij newnigma

menu knop

applicaties

rode knop beheer extenties

online installer

dan krijg je een lijst met alles wat je er op kunt zetten

suc 6

;)

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Alles staat onder de blauwe knop

DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse,

Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V,

Monitor Audio Gold 200 4G

Geplaatst:

ok thks, ik heb de app's gevonden. De belangrijkste voor mij is cfboot maar die vindt ik tussen de 100 stuks niet terug. Is er nog een alternatief om de cf kaart werkend te krijgen in newnigma.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

ok thks, ik heb de app's gevonden. De belangrijkste voor mij is cfboot maar die vindt ik tussen de 100 stuks niet terug. Is er nog een alternatief om de cf kaart werkend te krijgen in newnigma.

hier ok de zelfde vraag

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Geplaatst:

Ik ken cfboot en flasexpander maar zie ze niet in lijst van applicaties. Wellicht handmatig opzoeken op inet en via dcc flashen.

Alfred

Geplaatst:

ik heb de lijst nogmaals helemaal doorgenomen maar ik zie ze toch echt niet staan. Zijn er meer mogelijkheden om app's te downloaden, zit ik in het verkeerde menu ? of heb ik niet de juiste newnigma versie ?

Alfred

Geplaatst:

bij Newnigma is het goed kijken, de benaming van hun plug-ins beginnen meestal met Newnigma en dan de plug in naam.

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst:

hoi heb de flexexpander gevonden

maar hij zet hem niet op mijn cf kaart schrijf fout

op de hd wel

de kaart word wel gezien en word goed aan gegeven

wie weet wat ik niet goed doe

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Geplaatst:

ik geeft het op. Ben nu 2 uur aan het zoeken geweest in de db op internet naar cf boot of flashextender maar ik raak steeds verder weg ipv naar een oplossing. Barry allen zou de oplossib zijn maar dat is weer een nieuwe image volgens mij en dat wil ik niet.

Ga toch eens nadenken aan vervanging van de db 7025, kost mij heel veel tijd om uberhaupt maar iets standaards te doen.

Alfred

Geplaatst:

Dm7025? Denk dat de rest met nieuwere modellen werkt en het daarin wel wordt ondersteund.

DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse,

Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V,

Monitor Audio Gold 200 4G

Geplaatst:

ik ben mijn aanhef toch begonnen met dm7025 dus moet dit toch geen verrassing zijn. Er zijn nog genoeg sd ontvangers in omloop en het blijft een linux ontvanger. Ik schrijf alleen dat ik er na uren zoeke genoeg van heb om mijn cf kaart werkend te krijgen. leek mij toch niet erg moeilijk maar helaas.

Alfred

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...