Yo! Geplaatst: 10 februari 2013 Geplaatst: 10 februari 2013 Hoi, ik ben sinds kort aan het spelen met IPTV streams. Zoals deze van TV Flevoland: #SERVICE 4097:0:1:0:0:0:0:0:0:0:rtsp%3a//edge03.streamgate.nl/live/omroepflevoland/mp4%3alivestream1.mp4:Omroep Flevoland #DESCRIPTION Omroep Flevoland Werkt prima, maar het geluid loopt hopeloos achter bij het beeld. Niet een paar milliseconden, maar enkele seconden! Ik draai momenteel de laatste experimental image versie van DMM, en daarbovenop Gemini GP3. Iemand enig idee? DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.
Loui (K) Geplaatst: 10 februari 2013 Geplaatst: 10 februari 2013 Hoi, ik ben sinds kort aan het spelen met IPTV streams. Zoals deze van TV Flevoland: #SERVICE 4097:0:1:0:0:0:0:0:0:0:rtsp%3a//edge03.streamgate.nl/live/omroepflevoland/mp4%3alivestream1.mp4:Omroep Flevoland #DESCRIPTION Omroep Flevoland Werkt prima, maar het geluid loopt hopeloos achter bij het beeld. Niet een paar milliseconden, maar enkele seconden! Ik draai momenteel de laatste experimental image versie van DMM, en daarbovenop Gemini GP3. Iemand enig idee? Hier ook last van, maar even paar keer tussen Flevoland en bvb TV gelderland zappen dan zal TV Flevoland zichzelf herstellen.
Loui (K) Geplaatst: 10 februari 2013 Geplaatst: 10 februari 2013 Heb je de laatste OpenPli al eens getest? deze image heeft daar minder last van.
kistedu Geplaatst: 10 februari 2013 Geplaatst: 10 februari 2013 Heb je de laatste OpenPli al eens getest? deze image heeft daar minder last van. Met streams is PLI goed maar heeft veel andere kinderziektes, zoals vastlopen bij opname.......
Loui (K) Geplaatst: 10 februari 2013 Geplaatst: 10 februari 2013 (aangepast) Met streams is PLI goed maar heeft veel andere kinderziektes, zoals vastlopen bij opname....... Welke opnames? ik heb al jaren een DM8000-HD met een WD Hdd van 160gb en ik heb hier nog nooit last van gehad als ik wat opneem. misschien ligt aan mij maar het is zo, ik merk wel vaker dat er bij iemand wat mis gaat en het hier gewoon werkt. ik draai OpenPli 3.0. 10 februari 2013 aangepast door Loui (K)
Yo! Geplaatst: 10 februari 2013 Auteur Geplaatst: 10 februari 2013 Dank voor de reacties. Ik heb jaren PLi gebruikt, maar het was tijd voor wat "nieuws". Ik ga niet voor ieder probleem weer een andere image proberen. Iedere image heeft wel wat. Laten we hopen dat het in latere versies opgelost wordt. DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.
Loui (K) Geplaatst: 10 februari 2013 Geplaatst: 10 februari 2013 (aangepast) Dat ben ik helemaal met je eens, een ontvanger waarmee je geen problemen hebt is er een waar je zelf niks aan kan veranderen en dat is het probleem. 10 februari 2013 aangepast door Loui (K)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen