Ga naar inhoud


win7 boot niet door


freak

Aanbevolen berichten

sinds tijden heb ik het volgende probleem

windows boot dan tot de desktop, maar laad dan geen programmas

ga je naar de bureaubalk dan geeft de muis zo een cirkeltje en kan je niets meer doen

heb al meerdere malen een backup teruggezet maar zodra ik de avg free update slaat hij weer vast

iemand een oplossing?

of wat is een goede vervanger voor free avg?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er is niks mis met AVG. Misschien zit het probleem al in je backup. Probeer eens een schone installatie.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

sinds tijden heb ik het volgende probleem

windows boot dan tot de desktop, maar laad dan geen programmas

ga je naar de bureaubalk dan geeft de muis zo een cirkeltje en kan je niets meer doen

heb al meerdere malen een backup teruggezet maar zodra ik de avg free update slaat hij weer vast

iemand een oplossing?

of wat is een goede vervanger voor free avg?

 

 

Johan schrijft:

 

Je kan beter avg helemaal verwijderen b.v. met revo unistaller dan zijn de hkey's ook weg.

En voor windows 7 is er Microsoft Security en die kost niets en doet hetzelfde als avg internet security.

Dat probleem heb ik ook gehad en is nu opgelost dus weg met avg.

aangepast door Johan1945
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk eerder dat je geheugen volloopt met tijdelijke bestanden ik heb dat probleem ook gehad .

Met AVG is niks mis mee,met Microsoft Security laat nog al eens een steekje vallen,installeer eens Ccleaner,en laat die maar eens de PC opschonen.

Computer problemen ? :) ,de meeste fouten zitten tussen stoel en toetsen bord

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

op bureau waar ik werk staat ook AVG antivirus erop

ergerlijk-er kun je een windows kist niet beveiligen / constant korte freezes

terwijl die jongens op bureau van xs4all een dsl lijn hebben <> konden ze zomaar de F-secure installeren op alle pc's (incl aan je xs4all abo)

ga ik ook nog eens regelen op die windows bak daar.

ciao

MMm Sky Scrapers I Love You

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is al opgelost, door AVG te verwijderen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zonder beveiliging gaat surfen op het www,dan duurt het meestal niet lang of alle bestanden en programma's worden geïnfecteerd,en rest je alleen nog een nieuwe installatie van windows ,en andere programma's.

ik heb toen ik dat probleem had ,het niet door starten en het rondje dat maar bleef draaien,mijn PC naar een Expert gebracht ,heeft zeker 2uur geduurd eer de Ccleaner die hij geïnstalleerd had alle rommel had verwijderd.

Als ik nu de PC opstart verwijderd de Ccleaner eerst alle cookies en tijdelijke bestanden ,alvorens de hij word vrij gegeven voor gebruik.

De PC met AMD 6 core processor draait perfect op win 7 32 bit, met AVG free + div betaal extra beveiliging van AVG.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...