Ga naar inhoud


Astra 3 er uit?


Daemyon

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Uiteindelijk maar tuner gereset, na ook vanochtend nog een heractivatie te hebben aangevraagd, pas toen, inmiddels 11:45u had ik weer beeld. Echter een half uur later werd hij weer uitgeschakeld. Weer gereset en weer beeld. Geen idee wat ze daar bij CDS uitvreten, maar in ieder geval niet veel goeds, zoals ik het nu zie.

 

Ik vraag me af wat die "63" inhoud, want zelfs de ftv kanalen gaven geen beeld. Of de kaart compleet dood was. dit lijkt me dan ook geen pakket te zijn.

 

Nu, on 13:13 nog altijd beeld. Laat ik maar hopen dat het nu dan toch is opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kaart reactiveren?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik zit nog steeds zonder beeld.

 

Spark mcas nieuw gestart en box her start heb nog steeds last van gecodeerd signaal.

 

Heeft iemand al wat gehoord

 

Waar draait je spark op en doet je kaart het wel ?

Graag wat meer info hier kan niemand iets mee.

1 vu solo 1 vu duo 2 vu solo2HD allen op de wave met Multi-swicth

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heb je geen "gewone" ontvanger waar je de kaart even in kunt plaatsen?

 

Dat heeft de afgelopen dagen anderen  verder geholpen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ceesv,

 

Hey we hadden de zelfde gedachte.

Had nog een oude gecertificeerde decoder en binnen 10 min weer beeld en geregisteerd tot 6 juni.

Dus weer opgelost

 

Heb je enig idee waarom dit is.

 

Bedank groetjes

Dream 800HD

Giga blue Quad kable/Sat

OpenATV

Onkyo 609

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Iets in de configuratie van je softcam waardoor de kaart verkeerd geïnitialiseerd wordt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ceesv,

 

Dit heb ik al gedaan tot 2 keer aan toe maar geen effect.

 

Heb zelf de nieuwe plugin gebruikt van mcas maar niks hoor.

Ik weet niet waar je plugin vandaan hebt, maar misschien moet je eens een andere bron zoeken waar hij ook te vinden is.

Misschien heb je de verkeerde versie of een met een bug.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is de kaart er gisteren 6-4 eerste keer mee gestopt. heb ook CCcam. beeld op freeze. na 5-10 minuten gaat hij weer verder. vanmorgen 7-4 weer hetzelfde. heb niets gewijzigd aan de config en de kaart is geldig tot 30-5. Denk toch day C+ iets aan het doen is. bvn had overigens wel beeld op moment dat beeld op freeze was. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

C+ is een Franse satelliet aanbieder.

Wat heeft die te maken met Canal digitaal/TVV?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is de kaart er gisteren 6-4 eerste keer mee gestopt. heb ook CCcam. beeld op freeze. na 5-10 minuten gaat hij weer verder. vanmorgen 7-4 weer hetzelfde. heb niets gewijzigd aan de config en de kaart is geldig tot 30-5. Denk toch day C+ iets aan het doen is. bvn had overigens wel beeld op moment dat beeld op freeze was. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Staat je schotel wel goed afgericht?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...