Ga naar inhoud


EPG loopt niet synchroon met tijd


Geuze

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik heb een update gedaan wat goed is verlopen. Wat ik nu heb is dat de EPG niet weer aan geeft wat er dat moment er op is.

EPG loopt 2 uur achter. Dus als ik op oké-knop druk zie een EPG informatie wat al is geweest. Wie kan mij hierover  wat vertellen hoe ik dit kan oplossen.

 

Hans

 

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hollander 95

 

Tijdzone staat op Amsterdam, Berlijn, Bern, enz.

 

 

Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt vanzelf wel weer goed.CD rommelt even te veel aan alles waar ze beter niet aan kunnen zitten.

Je zou zeggen als iets goed werkt kom er dan niet aan,maar zo werkt het blijkbaar bij dit clubje niet.

Nee die weten van elke opossing een probleem te maken.

aangepast door rommelaar

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt vanzelf wel weer goed.CD rommelt even te veel aan alles waar ze beter niet aan kunnen zitten.

Je zou zeggen als iets goed werkt kom er dan niet aan,maar zo werkt het blijkbaar bij dit clubje niet.

Nee die weten van elke opossing een probleem te maken.

Ze vervelen zich natuurlijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem lijkt bij mij opgelost. Alles loopt weer op tijd.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...