Ga naar inhoud


hoe kan het toch dat epg in kanalenlijst anders is dan onder ok knop


lindberg

Aanbevolen berichten

ik bergrijp niet dat op gezette tijden de epg informatie in de kanalenlijst plotseling afwijkt van de informatie onder de "ok" knop,eerst was de informatie in de kanalen lijst niet goed,nu is de informatie onder de ok knop weer niet juist,d.w.z. wanneer ik naar de zender toe zap is in de eerste seconden de info juist waarna hij verandert naar verkeerde info.

 

nu mijn vraag is simpel : het lijkt er sterk op dat bijde info's van verschillende bronnen afkomstig zijn,maar hoe zit het nu precies ?

 

ik gebruik epgimport en heb verder alles ( eit,mhw e.d ) uitstaan.

de epg dat file heb ik reeds verwijdert,wat voorheen werkte maar nu niet meer.

 

en wat is dan de beste manier om de juiste epg te krijgen ?

btw ik draai op open pli 3.0.

live long and prosper !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer eens now/next epg uit te zetten?

 er is niet een definitieve beste manier voor epg, de ene keer is de provider epg niet juist de andere keer kan de via internet geimporteerde epg foute informatie hebben.

 

Canaal digitaal (die je betaald voor een abbo) heeft jarelang hele slechte epg gegeven, daardoor is er een Rytec XMLTV gekomen (vrijwilligers) en die heeft mijn voorkeur (ik heb nog steeds geen vertrouwen in de provider)

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

ok bedankt,misschien was ik niet duidelijk,met " onder de ok knop " bedoel ik de infobalk deze informatie is ditmaal niet juist terwijl de info in dekanalen lijst wel juist is .....wanneer ik de epg.dat file verwijder staat er in de kanalenlijst geen epg info meer maar wel in de infobalk...snap er niets van.

de Rytec importeer ik met epgimport en is volgens mij wat ik zie in de kanalenlijsten en is de correcte info...maar hoe krijg ik die info nu in de infobalk ??

ik zal "now next" eens uitzetten bedankt voor de tip

aangepast door lindberg

live long and prosper !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

okidoki het probleem is opgelost d.m.v. de now/next eit uit te zetten bedankt voor de tip Metoo !! ;)

kennelijk ligt het probleem idd bij Cd daar er ondertussen meer topics gestart zijn ,bedankt voor de link Ronswold !

live long and prosper !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...